2
Feb
2013

ამერიკული სუპერთასი და აუდის რეკლამა

2 Feb 2013

Elit Electronics
Elit Electronics


ამერიკული ნაციონალური ფეხბურთის ჩემპიონატი “სუპერთასი” ამერიკელებისთვის დიდი მოვლენაა. ამ დღეს მთელი ამერიკა ელოდება. “მადლიერების” დღის შემდეგ, ამ დღეს ყველაზე დიდი რაოდენობის საკვები იყიდება. საშუალოდ სუპერთასს 111-დან 118 მილიონამდე ადამიანი  უყურებს. 

სუპერთასისთვის განსაკუთრებულად ემზადებიან მარკეტერებიც. ისინი ცდილობენ საინტერესო რეკლამით მოაწონონ მაყურებელს თავი და კონკურენცია რეკლამით გაუწიონ სხვა კომპანიებს .

სუპერთასის რეკლამები არანაკლებ და ზოგჯერ თამაშზე უფრო საინტერესოა. მაშაბლის უკანასკნელი მონაცემებით , 2013 წელს 30 წამიანი ვიდეორგოლის ერჯერადი განთავსება 3 მილიონ 800 ათას ა.შ.შ დოლარს შეადგენს.

წარმოგიდგენთ სუპერთასისთვის შექმნილ Audi-ს რეკლამას. იგი ნაკლებად გასაგებია ქართველებისთვის. ვიდეო უფრო ამერიკულ აუდიტორიაზეა მიმართული და მათ კულტურაზე.

სკოლის ყოველწლიური წვეულება ამერიკაში “დიდი მოვლენაა”. ამ დღეს ყველა სკოლის სტუდენტი უცდის. ნებისმიერ სკოლის “წვეულებას” ყავს დედოფალი და მეფე! ისინი სკოლის “რჩეულები” არიან. (არამხოლოდ სილამაზით).

ამ შემთხვევაში Audi-ს მთავარი მესიჯი მამაცობაა. როგორც ცნობილია რეკლამა სარეკლამო სააგენტო Venables Bell and Partners-მა დაამზადა. ნახეთ და შეაფასეთ!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ANhmS6QLd5Q

განხილვა

5 Responses

  1. 02/02/2013

    […] წარმოგიდგენთ KIA-ს რეკლამას, რომელიც სპეციალურად სუპერთასისთვისაა  დამზადებული. […]

  2. 04/02/2013

    […] წარადგინა, რომელიც სპეციალურად სუპერთასისთვის […]

  3. 11/02/2013

    […] ეროვნული საფეხბურთო ლიგის სუპერთასის გათამაშება მხოლოდ სპორტული შეჯიბრი […]

  4. 11/02/2013

    […] იწყებს. ეროვნული  საფეხბურთო ლიგის, სუპერთასის გათამაშება წლიდან წლამდე […]

  5. 15/02/2013

    […] წარმოგიდგენთ Go Daddy-ს რეკლამას. ვიდეო სპეციალურად ამერიკული სუპერთასისთვის მომზადდა. […]

Leave a Reply

Your email address will not be published.