13
ივლ
2012

ბენეტონი განაგრძობს ხალხის გაგიჟებას

13 ივლ 2012

ბენეტონი განაგრძობს ძალიან სარისკო ნაბიჯებით საზოგადოების ყურადღების მიქცევას,

რამოდენიმე საათის წინ გამოჩნდა ბენეტონის ახალი აუთდორ ბანერები, სადაც პრეზერვატივებია გამოფენილი, ეს არის ბენეტონის ძველი კამპანიის გაგრძელებაა, რომელიც სოციალური ცვლილებების წინააღმდეგ იყო მიმართული, ამჟამად კი ლონდონის ოლიმპიადა გამოიყენეს და პრეზერვატივები ოლიმპიადის ლოგოს მიამსგავსეს.  როგორ ფიქრობთ მარკეტერებო რამდენად სარისკოა ზოგადად ის “თამაში”, რაც ბენეტონმა წამოიწყო ? (ზოგადად ბრენდის, როგორც იმიჯისათვის ასევე გაყიდვებისთვის)

 

 

 

განხილვა

1 პასუხი

  1. ლევანი ამბობს:

    სარისკო არ ვიცი, მაგრამ ფაქტია, რომ ეს ბანერები მთელ მსოფლიოს მოივლის.. ეს სტატიაც ერთ-ერთი მაგალითი 🙂 ასე, რომ მემგონი უფრო წარმატებული იქნება 🙂

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო.