in

ვირუსული რეკლამის მაგალითები (ნაწილი 2)

ვირუსული რეკლამა –  რეკლამის გავრცელების საერთო დასახელება, რომლსაც ახასიათებს გეომეტრიული პროგრესიით გავრცელება. ვირუსულ რეკლამაში  ინფორმაციის გამავრცელებელი ისევ ინფორმაციის მიმღები მომხმარებელი გვევლინება.

#1.

„ჩენი რეკლამის მთავარი გმირი რომელიმე ვარსკვლავი იქნება!“

„არა ჩვენი მთავარი გმირი „ბიჭი ტელევიზორიდან“ უნდა იყოს“

Volkswagen–ის სარეკლამო კამპანიამ, რომელის მთავარი გმირი კომერციული მედია–პერსონაჟი, ჰორსტ შლემერი გახდა ეკრანებთან მილიონობით ხალხი შეაგროვა. ვიდეობლოგი, სარეკლამო რგოლები, მომხმარებელთან პირდაპირი ურთიერთობა – სოციალური მედიის გამოყენების საუკეთესო მაგალითია.

#2.

გასულ წელს კედბერიმ მომხმარებლის დიდი ნაწილის წურადღება მიიპყრო კრეატიული და სახალისო სარეკლამო რგოლით, რომელშიც ტელეშოუ „დიდების წუთის“ ბავშვები იღებდნენ მონაწილეობას.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=TVblWq3tDwY]

#3.

«F*ck You In The Ass Viral» – რეკლამა რომელიც აუცილებლად ყველა უნივერსიტეტის ვირუსული რეკლამის ლექციაზე უნდა განიხილონ…

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=aoRD1wmvwUc]

#4.

Dove Evolution Parody– საუკეთესო მაგალითი თუ როგორ ჩამოვეკიდოთ სხვა ვიდეო რგოლს. რეკლამაში ყველა რესურსია გამოყენებული მიზნის მისაღწევად. „პარაზიტული“ ვიდეო რგოლი ჯანსაღი ცხოვრების პროპაგანდით. მხოლოდ  Youtube–ზე 2 მილიონი მნახველი მოაგროვა.

P.S. Dove–ის ამ რეკლამას კიდევ 15–20 პაროდია აქვს.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=7-kSZsvBY-A]

 

#5.

კომპანია  Vodafone–ი  IVR ტექნოლოგიაზეა დაფუძნებული. ეს არის ტექნოლოგიის კათარზისი… რომლის მორალი მარტივზე მარტივია „ რეკავ მაშინაც როდესაც ბალანსი ნულზეა.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=b80mx7rU0iQ]

 

ბრენდების ბრძოლა (ნაწილი 1)

Sony WALKMAN-ის დაბრუნება