საქართველოში სიტყვა კრეატიული უცებ შემოიჭრა. რა თქმა უნდა ბევრმა ეს სიტყვა უფრო „გაბერილი“ მნიშვნელობით მიიღო.
თუ თქვენ გაქვთ უნარი იდეების გენერირების, გაგაჩნიათ თქვენი თვალთახედვა, შეგიძლიათ ახალი ფორმების მოფიქრება, საგნების ორიგინალური გადაწყვეტით მომხმარებლამდე მიტანა, მაშინ თქვენ შემოქმედი ადამიანი ხართ, ანუ კრეატიული.
ეს თვისებები მარკეტინგში სულ უფრო და უფრო საჭირო ხდება. თანამედროვე რეკლამის, ბანერის და თუნდაც სარეკლამო ბუკლეტის შეკვეთის დროს ყველა “კრეატიულობას” მოითხოვს.
კრეატიულობა – შთაგონების შედეგია, კრეატიულობის შედეგი – ფინანსური შემოსავალი.
კრეატიული რეკლამა – ყიდის, ამასთან დაკავშირებით ორი აზრი არ არსებობს.
ქვემოთ მოცემულია კრეატიული რეკლამის რამოდენიმე მაგალითი: