“ჩვენ გვინდოდა გაგვეოცებინა ხალხი, დაგვეტოვებინა პატარა კითხვის ნიშნები მათ თავებზე” – ლუკ დუ საულტი, სარეკლამო კომპანია Lg2-ის კრეატიული დირექტორი.
ზაფხულში, ქალაქ კვებეკში, ჩატარდა მაგიის ფესტივალი. კრეატიულმა სარეკლამო კამპანიამ კი ხალხის გაქრობა, დაბნევა, გაოცება და გაცინება მის დაწყებამდეც გადასარევად მოახერხა. კომპანია Lg2-მა ხალხს “ფოკუსი” პირდაპირ ქუჩაში ჩაუტარა. ამისთვის მხოლოდ ექვსი ეკრანი, ექვსი ვიდეო კამერა, ხალხმრავალი ქუჩა და ორი წინასწარ მომზადებული მსახიობი დაჭირდა.
“ფოკუსი” კი შემდეგში მდგომარეობს.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=LPRVjG-PKkM]
[starratingmulti id=1 tpl=12]