in

რა არის ვირუსული ვიდეო და რამდენად ეფექტურია ის მარკეტინგში?

ვირუსული ვიდეო – არის სასაცილო სკეჩი ან კლიპი, რომლის მიზანიცაა ბრენდის ცნობადობის გაზრდა,მისი ეფექტურობისათვის აუციელებლაი ვიდეო იყოს იმდენად საინტერესო, რომ მნახველებმა გაუზიარონ საკუთარ მეგობრებს, გაუგზავნონ მეილით და ა.შ ხშირად მსგავსი მასალა ტოპ ნიუსებიც ხდება, მთავარი კი ისაა, რომ როგორც წესი პირდაპირ აქ არასოდეს ჩანს “რეკლამის” დამკვეთი, შესაბამისად ვიდეოც ნამდვილად დამაჯერებელი უნდა იყოს.

მარკეტერი გთავაზობთ ვირუსული ვიდეო კამპანიების რამოდენიმე მაგალითს

#1.დავიწყოთ ყველაზე საუკეთესოდან ”ქათამი რომელსაც ენდობი” Le Barran  ფერმისგან. 2004 წელს გადაღებული აბსურდული სარეკლამო რგოლი.

რეკლამის მთავარი გმირი პილოტი ქათამია რომელიც თვითმფრინავით დაფრინავს, ბასეინის ინსტრუქტორია, საიუველირო მაღაზიის მყიდველი, მოკლედ ყველგანაა.მოკლე რეკლამა, რომელიც მომხმარებელზე ძლიერ მოქმედებს და ”ვირუსის” დიდ დოზას შეიცავს.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=_lcrNQOg3hA]

#2 ფანტაზიის ნათელი მაგალითია კომპანია Monopoly. მთელი ლონდონი Monopoly-ის სათამაშო მოედნად იყო ქცეული. On და off line  მონოპოლია, მოთამაშეებს შეეძლოთ საიტიდან თამაშის მართვა,  ხოლო offline მოთამაშეები რეალური  მანქანებით დადიოდნენ ქუჩში ( მონოპოლიის თამაშის წესია კოჭების მაგივრად მანქანების გამოყენება, რათა მოთამაშე  დაფაზე გადაადგილდეს)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#3 Apple 1984 წლის სარეკლამო რგოლი რომლის ტრანლიაციაც მიმდინარეობდა ამერიკის ფეხბურტის სუპერ თასის ფინალის დროს. ნახევარი საუკუნის შემდეგაც რიდლი სკოტის შედევრი ტოპ ვიდეო რგოლების სიაშია. ამ სარეკლამო რგოლის შემდეგ უამრავი ადამიანი შეუერთდა Apple ოჯახს და იყიდა მათი პროდუქტი. რა კარგია როდესაც გაქვს რეკლამა რომელიც სამუდამოდ რჩება აქტუალური, სწორედ ასეთი რეკლამა გაუკეთა რიდლი სკოტმა Apple და სტივ ჯობსს. მოკლედ, კარგ ”ვირუსულ” კამპანიას დიდი ფინანსური წინსვლა მოაქვს.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=OYecfV3ubP8]

 

#4. Saachi&Saachi სააგენტო უკვე რამდენი წელია T-mobile რეკლამაზე ზრუნავს და მომხმარებლისთვის ვირუსულ შოუ ქეისებს სთავაზობს… ბოლოს მოქმედების ადგილი ლივერპულის სადგური გახდა.  ათასობით ადამიანი საკუტარი მობილური ტელეფონის მელოდიის ფონზე ცეკვავდა, მოგწონთ თუ არა ასეთი სარეკლამო ხრიკი თქვენი გადასაწყვეტია, მაგრამ მილიონობით ადამიანი დღემდე T-mobile სარეკლამო აქციაზე ლაპარაკობს.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM]

 

#5. ნებისმიერი ადამიანისთვის რომელიც ინტერნეტში მუშაობს პორნოტრეფიკი მომხიბლელი ტაბუა. ერთის მხრივ ადამიანთა დიდი რაოდენობა, მეორეს მხრივ  არცერთი ბრენდი არ იყენებს პორნოგრაფიას. დავაყენოთ პორნოგრაფია სიკეთის გზაზე – ეს XXI საუკუნის გამოწვევაა. იმ საზღვრით დაკმაყოფილება, რომელიც ზრვარგადასულობისგან ერთი ნაბიჯით გვაშორებს, მომხმარებლის ყურადრების მიპყრობა ეფექტური და ყველასთვის საურველი ხერხით.
http://www.youtube.com/verify_age?next_url=/watch%3Fv%3Ddce6n-5GSGI

“განლაიქების” ოპერაცია დაიწყო, ყალბი ლაიქები გაქრებიან!

შიში შეიქმს ფასდაკლებას? Goodwill, Goodbye?