in , ,

ქველმოქმედება ყველაზე ელეგანტური ულვაშის საშუალებით

მამაკაცის თავის მოვლის საშუალებების მწარმოებელმა კომპანია Gillette-მა ქველმოქმედებისა და რეკლამისათვის საკმაოდ მხიარული გზა აირჩია.

კაცის ჯანმრთლობისა და პროსტატის კიბოს შესახებ ცნობიერების ამაღლების მხარდასაჭერად ახალი კამპანია დაიწყეს.

აქციის ფარგლებში, კომპანიის ბრენდ მენეჯერი ანდრე მონაწილეთა ულვაშებს უმუშავებს და სპეციალური სტილის შერჩევაში დაეხმარა. ერთ კვირიან ტურნეს სიმბოლური სახელწოდება “მუვემბერი” უწოდეს. (მოძრაობა_ მოვე დაგეგმილია ნოემებრში, პირველი ღონისძიება ნიუ იორკში 13 ნოემებრს უკვე გაიმართა. შემდეგი ქალაქი ჩიკაგო იქნება იყო 16 ნოემბერს,   20 ნოემბერს კი მსურველებს ულვაშის ახალ სტილს ჰიუსტონში შეურჩევენ.

ტურნეს დასრულების შემდეგ საუკეთესო ულვაშის მქონე მამაკაცი გამოვლინდება. დეკემბრის დასაწყისში კი მისი ფოტო , ნიუ იორკში, თაიმსს სკვერთან ახლოს, უზარმაზარ ბოლბორდზე გამოიფინება.

ამავდროულად , საქველმოქმედო ტურნე კომპანიის ერთ ერთი პროდუქტს “Gillette Fusion ProGlide Styler”-ს გაუწევს პრომოუშენს.

“პიროვნული სტილი წარმოაჩნეს, ვინ ხარ შენ. მე როგორც ბრენდის ელჩი , მოხარული ვარ, რომ ვუერთდები Gillette-ის მოძრობას, მნიშვნელოვანი პრობლემების შესახებ ცნობიერების გაზრდის მიზნით. ეს შესანიშნავი მაგალითია როგორ ავრცელებს გზავნილებს შენი პირადი სტილი. იმედი მაქვს, მთელი ქვეყნის მასშტაბით ახალგაზრდა მამაკაცები მიიღებენ მონაწილეობას ჩვენს კამპანიაში “_ამბობს ანდრე ბენჟამინი

“მოვემბერი”პირველად 2003 წელს გაიმართა და მასში 1.9 მილიონმა მონაწილემ საერთო მიზნისთვის 299 მილიონი დოლარის შეგროვება მოახერხა.

აქცია სოციალური ქსელითაც მიმდიანრეობს. თუ გურს შეუერთდე საქველმოქმედო ტურნეს, ატვირთე შენი გამორჩეული ულვაშის ფოტო   Gillette-ის Facebook-ის გვერდზე და კომპანია საქველმოქმედო ფონდში ერთ დოლარს გადარიცხავს.

https://apps.facebook.com/movember/?fb_source=search&ref=ts&fref=ts  (პს. საქართველოდა, მგონი ვერ შეძლებთ მონაწილეობას)

მონადირე და დათვი, უმნიშვნელო პროდუქტის გენიალური რეკლამა

როდის უნდა აიწიო კაბა?