ინტერნეტ სივრეში შემდეგ კი უკვე ჩვენს ტელევიზორებში, საქართველოს სპორტისა და ახალგაზრდობის საქმთა სამინისტროს მიერ ინიცირებული ანტინიკოტინური კამპანიის ვიდეო რგოლი გამოჩნდა. გთავაზობთ ვიდეო რგოლს, რომელიც ტრადიციულად მარკეტერებმა უნდა შეაფასოთ ვიდეოს ქვეშ მოცემული ვარსვკვლავებით.
კომენტარების სახით კი გვაინტერესებს თქვენი აზრი/მსჯელობა იმის შესახებ თუ რამდენად ეფექტურია ზოგადად მსგავსი De-მარკეტინგული კამპანიები, რომლებიც მიზნაც ისახავს რაიმეზე მოთხოვნის შემცირებას და რა უფრო ეფექტური იქნებოდა?
[starratingmulti id=1 tpl=12]