in

10 გზა პოდკასტის მონეტიზაციისთვის

მარკეტერების 82% აღნიშნავდა, რომ 2022 წლისთვის ინვესტირების გაგრძელებას ან ინვესტიციების გაზრდას გეგმავდა პოდკასტებსა და სხვა აუდიოკონტენტში.

ამ პოსტში ჩვენ განვიხილავთ 10 სტრატეგიას, რომელიც თქვენი პოდკასტების მონეტიზაციასა და მაღალი ROI-ის მიღწევაში დაგეხმარებათ.

მოიფიქრეთ სასპონსორო შეთავაზება

სპონსორობის გარიგება გულისხმობს ისეთი ბრენდების ან ბიზნესების პოვნას, რომლებსაც მოუნდებათ ისარგებლონ თქვენი მსმენელებით და მისცენ სივრცე და დრო თქვენს შოუში რეკლამის გასაშვებად. ხარჯები დამოკიდებულია რეკლამის განმთავსებელზე და თქვენი შოუს ანალიტიკაზე.

თავად გახდით სხვა პოდკასტის სპონსორი

გახდე სხვა შოუს სპონსორი იგივეა, რაც სასპონსორო გარიგების პოვნა, იმ განსხვავებიტ, რომ სხვა შოუს პოპულარიზაციას იწყებთ და არა ბრენდის ან ბიზნესის. თქვენ შეგიძლიათ ჩაწეროთ შეთავაზება, ან პოდკასტს შეუძლია წარადგინოს წინასწარ ჩაწერილი რეკლამა.

ჩამოაყალიბეთ სარეკლამო ქსელი

სარეკლამო ქსელის შექმნა გეხმარებათ თქვენი პოდკასტის მონეტიზაციაში. ეს ქსელი მუშაობს თქვენთვის. ის გეხმარებათ იპოვოთ სპონსორები თქვენი რეკლამის შემოსავლის შემცირების სანაცვლოდ.

გაყიდეთ პროდუქტი

მსმენელები, რომლებსაც უყვართ თქვენი შოუ, დაინტერესდებიან თქვენს შოუსთან დაკავშირებული საქონლის ყიდვით, როგორიცაა მაისურები, სტიკერები და სხვა სიახლეები. ესეც ალტერნატიული გზაა თქვენი პოდკასტის მონეტიზაციისთვის. მსგავსი პროდუქტის გაყიდვებით და თქვენს მსმენელს თქვენთან და თქვენს შოუსთან დაკავშირების დამატებით საშუალებას მისცემთ.

შესთავაზეთ პრემიუმ კონტენტი

თუ უკვე ჩამოყალიბებული გყავთ აუდიტორია, დიდია შანსი, რომ ბევრს მოუნდეს დამატებითი პროდუქტების შეძენა. ექსკლუზიური პრემიუმ კონტენტის შეთავაზება, რომელიც წვდომისთვის გადახდას მოითხოვს, პოდკასტების მონეტიზაციის შესანიშნავი გზაა.

შექმენით ხარისხიანი პრემიუმ კონტენტი

ფასიანი კონტენტის შექმნისას კიდევ ერთი ალტერნატივაა შექმნათ საფეხურიანი წევრობა ან კონტენტის დონეები, სადაც მსმენელის წვდომა უფრო ექსკლუზიური ხდება.

მიიღეთ შემოწირულობები

შემოწირულობების მიღება თქვენი პოდკასტების მონეტიზაციის საშუალებაა აუდიტორიის მხარდაჭერით. ეს არის ღირებული სტრატეგია დამწყები პოდკასტებისთვის, აუდიტორიის ყურადღების მისაქცევად, რომელსაც მოსწონს ის, რასაც თქვენ სთავაზობთ.

გამოიყენეთ აფილირებული მარკეტინგი

მარკეტინგი არის პროდუქტების ან სერვისების პოპულარიზაცია საკომისიოს სანაცვლოდ. გადახდას თვალყურს ადევნებთ თქვენი პოდკასტისთვის აფილირებული ბმულის ან კოდის მეშვეობით, ასე რომ, მიმღებმა ბიზნესმა იცის, როდის მოდის კლიენტი თქვენი შოუდან.

გააზიარეთ თქვენი შოუს ვიდეო ან აუდიო ჩანაწერები YouTube-ზე

თქვენი შოუს მონეტიზაციის მარტივი გზა რამდენიმე დამატებითი ნაბიჯით არის თქვენი პოდკასტების სესიების ჩაწერა ვიდეოზე, ატვირთვა YouTube-ზე და მათი მონეტიზაცია YouTube Ads-ით. ზოგიერთ ადამიანს შეიძლება ჩანაწერის ყურება და მოსმენა ურჩევნია.

პოდკასტი პირდაპირ ეთერში გადაეცით

თქვენი შოუსთვის პირდაპირი ეთერი შეიძლება იყოს პერსონალური ჩანაწერი, რომელსაც მსმენელები ესწრებიან და რეალურ დროში უყურებენ. შეგიძლიათ მიიღოთ შემოსავალი ღონისძიების ბილეთების გაყიდვით, შემდეგ კი თქვენი ეპიზოდების მონეტიზაცია რეკლამებითა და სპონსორობით, როდესაც რეგულარული მოსმენისთვის განათავსებთ.

 

წყარო: hubspot

უქომაგე ქართველ სპორტსმენებს ბილაინთან ერთად

Adobe-ს ახალი აპლიკაცია მხოლოდ პროფესიონალი ფოტოგრაფებისთვის იქმნება