in

2015 წლის “YouTube Ads”-ის ლიდერთა ათეული

წლის ბოლოს “YouTube Ads”-ის 10 ვირუსული ვიდეოს სია დაიდო, რომლებმაც მნახველთა რეკორდულ მაჩვენებელს მიაღწიეს. სიაში საპატიო პირველ ადგილს “Super Bowl”-ზე “Clash of Clans”-ის მიერ გაშვებული ვიდეო იკავებს, რომელმაც 83 518 680 მნახველი დააგროვა.

2014 წლისგან განსხვავებით წელს სოციალური თემატიკის რეკლამები “YouTube Ads”-ის ათეულში მოხვდნენ. ასევე გამოიხატა სამი ძირითადი აქცენტი:

  1. წინ ციფრული და ახალგაზრდა თაობა წამოიწია.
  2. სააგენტოები ცდილობენ ისეთი რეკლამის დამზადებას, რომელსაც გადახვევა არ ესაჭიროება და მომხმარებელი მას თავიდან ბოლომდე უყურებს.
  3. მივედით იმ წერტილამდე, როდესაც ონლაინ ვიდეო – მობილურ ვიდეოს გულისხმობს. თითქმის 2/3 ვიდეოების მნახველთა რაოდენობა სმარტფონზე ფიქსირდება.

Budweiser: “Lost Dog”

რაოდენობა: 30,344,377

http://youtu.be/xAsjRRMMg_Q

 

Fanpage.it: “Slap her”

რაოდენობა: 31,066,954

 

Samsung Galaxy S6 and S6 edge: Official Introduction

რაოდენობა:33,638,159

http://youtu.be/CnYtWWDor2s

 

Durex: #Connect

რაოდენობა: 37 454 208

 

Always: #LikeAGirl – Unstoppable

რაოდენობა: 38 078 336

http://youtu.be/VhB3l1gCz2E

 

Adidas: Unfollow feat. Leo Messi

რაოდენობა: 43 339 624

http://youtu.be/uA-_HGiV6eM

 

Boom Beach: Speech

რაოდენობა: 49 372 345

http://youtu.be/Dj1ySgy-ysw

 

The Ad Council: Love Has No Labels

რაოდენობა: 55 189 883

 

Hyundai: A Message to Space

რაოდენობა:  69 805 395

 

Clash of Clans: Revenge

რაოდენობა: 83 518 680

fresco gldani

კომპანია  „ფრესკო“  რიგით მე-8  სუპერმარკეტს გლდანში ხსნის.

ყურსასმენები – “Monster”-ის საშობაო რეკლამა