in

Pepe Jeans და “ICR” – წარმატების 10-წლიანი ისტორია

10 წელი გავიდა მას შემდეგ, რაც ICR-ის ქსელმა ქართველ მომხმარებელს Pepe Jeans-ი წარუდგინა. თამამმა, თანამედროვე ფეხსაცმელმა მალე მოახერხა ახალგაზრდა მომხმარებლის გულის დაპყრობა.

წლების განმავლობაში, პეპე ჯინსი გამბედაობის და ინდივიდუალობის ნაზავს განასახიერებდა და ქართველი ახალგაზრდების, განსაკუთრებით კი – ყველაზე თამამი და თავისუფალი თაობის-Z-ის საყვარელ ბრენდად ჩამოყალიბდა.

მუდამ ახალგაზრდული, თამამი და ურბანული დიზაინით გამორჩეული ბრენდი Pepe Jeans – 1973 წლიდან ხიბლავს თანამედროვე ახალგაზრდებს და მის სტილში ლონდონის დასავლეთით, Notting Hill -ში მდებარე ქუჩის – Portobello Road-ის სტილი იგრძნობა.

ეს არის ბრენდი, რომელიც გაჟღენთილია ლონდონური მრავალფეროვნებითა და ეკლექტიზმით. ბრენდი, რომელიც გამოჩენისთანავე გამოირჩევა ინდივიდუალიზმით და ახალგაზრდული მრავალფეროვნებით.

დღესაც, როდესაც მისი შექმნიდან ნახევარ საუკუნეზე მეტია გასული, პირველადი მანტრის ერთგული რჩება და ყველაფერში რასაც ქმნის, ისევე მძაფრად გადმოსცემს მისი მომხმარებლის ხასიათს, როგორც თავიდან. ლონდონური საკულტო ატმოსფერო, სტილი და კულტურა არის ის, რითიც Pepe Jeans-ის DNM-ია გაჟღენთილი.

სწორედ ამ საიუბულეო თარიღის აღსანიშნავად, 10 ნოემბრიდან, 10 დღის განმავლობაში, სკარპიერას ქსელი Pepe Jeans-ის ფეხსაცმლის სრულ კოლექციაზე, დამატებით 10% -იან ფასდაკლებას შემოგთავაზებთ.

[R]

100 წლის ბებოს Instagram-ის პოსტები ბილბორდებზე განათავსეს

m² და Matters კოლაბორაციულ პროექტს აანონსებენ