10 წელი გავიდა მას შემდეგ, რაც ICR-ის ქსელმა ქართველ მომხმარებელს Pepe Jeans-ი წარუდგინა. თამამმა, თანამედროვე ფეხსაცმელმა მალე მოახერხა ახალგაზრდა მომხმარებლის გულის დაპყრობა.
წლების განმავლობაში, პეპე ჯინსი გამბედაობის და ინდივიდუალობის ნაზავს განასახიერებდა და ქართველი ახალგაზრდების, განსაკუთრებით კი – ყველაზე თამამი და თავისუფალი თაობის-Z-ის საყვარელ ბრენდად ჩამოყალიბდა.
ეს არის ბრენდი, რომელიც გაჟღენთილია ლონდონური მრავალფეროვნებითა და ეკლექტიზმით. ბრენდი, რომელიც გამოჩენისთანავე გამოირჩევა ინდივიდუალიზმით და ახალგაზრდული მრავალფეროვნებით.
დღესაც, როდესაც მისი შექმნიდან ნახევარ საუკუნეზე მეტია გასული, პირველადი მანტრის ერთგული რჩება და ყველაფერში რასაც ქმნის, ისევე მძაფრად გადმოსცემს მისი მომხმარებლის ხასიათს, როგორც თავიდან. ლონდონური საკულტო ატმოსფერო, სტილი და კულტურა არის ის, რითიც Pepe Jeans-ის DNM-ია გაჟღენთილი.
სწორედ ამ საიუბულეო თარიღის აღსანიშნავად, 10 ნოემბრიდან, 10 დღის განმავლობაში, სკარპიერას ქსელი Pepe Jeans-ის ფეხსაცმლის სრულ კოლექციაზე, დამატებით 10% -იან ფასდაკლებას შემოგთავაზებთ.
[R]