აბა, რას ფიქრობთ წლევანდელ ევროპის ჩემპიონატზე? გულშემატკივრობის ამბების მიღმა, რაზეც, ალბათ, სულ ბევრი იქნება მოსაყოლი, რეკლამებია, რომლებიც სწორედ ამ ამბავს მიეძღვნა, ამიტომ ახლა 15 რჩეულ კამპანიას გაგაცნობთ:
1. England without immigration — Migration Museum
ინგლისი კი ფინალშია, მაგრამ ფაქტი შემდეგია, რომ იმიგრაციის გარეშე ისინი ვერაფერს იზამდნენ. პოსტერიც პირდაპირ და მარტივად გვაჩვენებს ამას, რომლის ავტორიც Migration Museum გახლავთ:
2. In the Bag — Walker
ნახევარფინალში ოლი უოტკინის გატანილი გოლის აღნიშნვნა კი VCCP-მ ამგვარი ჟესტით გადაწყვიტა:
3. A Bitte makes everything possible — Bitburger
ლუდის ბრენდმა Bitburger-მა კი გადაწყვიტა გერმანელების სტუმართმოყვარეობაზე გაესვა ხაზი, თუმცა აქ ჩემპიონატისთვის ჩასულ სტუმრებზე კი არა, იმ ადამიანებზე საუბრობენ, რომლებიც ლუდმა მიიყვანა გერმანიამდე:
4. WeRoad: Holiday Squad — WeRoa
გერმანიის შემადგენლობაში წელს ჯეკ გრილიში და ჯეიმს მედისონი აკლდა, რომლებიც ძლიერ ფეხბურთელებთან ერთად, იბიცაზე საერთო მოგზაურობებით არიან ცნობილი… ამიტომ თუ ნაკრებში არა, მათ WeRoad სხვა გუნდში შეერთებას სთავაზობს:
5. Tennent: Get to Germany — Studio Something
ამ ამბავს კომიკოსი იაინ სტერლინგი მოგვითხრობს და შოტლანდიელი გულშემატკივრების „რბოლას“ ასახავს გერმანიაში:
6. Specsavers: Should’ve Translations — Revolt
კამპანია მიზნად ყველა ეროვნების მქონე გულშემატკივრის დახმარებას ისახავდა, ამიტომ გადაწყვიტეს, სლოგანი Should’ve gone to Specsavers ევროპის ჩემპიონატზე მონაწილე ყველა ქვეყნის ენაზე ეთარგმნათ:
7. Budweiser: Blessed By Sir Geoff Hurst — Revolt
აქ კი Budweiser-მა გადაწყვიტა თავისი ლუდი ინგლისის 1966 წლის გუნდის სულისკვეთებით დაელოცა და შთაეგონებინა ისინი, მიეღწიათ მაქსიმუმს EURO 2024-ზე:
როგორც ვიგებთ, ტურნირისთვის 12 მილიონზე მეტი ქილა დაამზადეს…
8. British Heart Foundation: Til I Died — Saatchi & Saatchi
ევროპის ჩემპიონატის მიმართ ატეხილი აჟიოტაჟი საქველმოქმედო ორგანიზაციამ იმ ახალგაზრდებისადმი ყურადღების მისაქცევად გამოიყენა, რომლებიც გულის უეცარი შეტევით გარდაიცვალნენ…
Saatchi & Saatchi-ის კამპანიას დეტალურად ლინკზე გაეცნობით.
9. Irn-Bru: Doctor’s — Leith
Leith ოპტიმიზმის სიმპტომებზე გვესაუბრა:
10. Irn-Bru: Mannschaft — Leith
მართალია, Mannschaft გერმანულად აღნიშნავს საფეხბურთო გუნდს, მაგრამ ამ რეკლამაში შოტლანდიელების სამოსში გამოწყობილი გულშემატკივარი ეუბნება გერმანიას, რომ ისინი აპირებენ, ნახონ რას ნიშნავს შოტლანდიური mannschaft…
11. Adidas: You Got This — TBWA\London & TBWA\Neboko
აქ კი ადიდასი იმ წნეხზე ამახვილებს ყურადღებას, რომელსაც ელიტური მოთამაშეები განიცდიან… ვრცლად იხილეთ ბმულზე.
12. Paddy Power: Europe’s Favorites — BBH
ინგლისი რომ ევროპის ფავორიტებში მოხდა და მთავარი ტიტულისთვისაც რომ იბრძოლებდა, BBH სწორედ ამას აღნიშნავდა:
13. Bitburger & Serviceplan: The Bitte Tour — Stink Films Berlin
იმ საერთო სულისკვეთებას ზეიმობს, რომელსაც ფეხბურთი გვთავაზობს, თავისი საკვებით, ტრადიციებითა და მომენტებით, რომლებიც Bitburger-ის ირგვლივ ვითარდება:
14. BBC: More Twists, More Turns — BBC Creative
აქ კი ტურნირის არაპროგნოზირებად ბუნებას შეგვახსენებენ:
15. Topps: Stickerbook — JAA
დაბოლოს, არც ჟოზე მოურინიო დავიწყებიათ: