in

რამდენად დამაჯერებელია ერთი მსახიობის შესრულებით ორი რეკლამა?

საინტერესო შეკითხვაა : “რამდენად დამაჯერებელია ერთი მსახიობის შესრულებით ორი რეკლამა?”
სანამ ამ კითხვას ვუპასუხებთ იმაზეც უნდა დავფიქრდეთ თუ რატომ ვარჩევთ კონკრეტულ მსახიობს ჩვენი რეკლამისათვის. მსახიობი მხოლოდ “კარგი” სანახავი უნდა იყოს თუ მეტნაკლებად სანდო “მრჩეველიც”.

ჩვენს მიერ მოყვანილი ორი მაგალითი მხოლოდ პატარა ნაწილია ამ “პრობლემისა”, ასეთი ფაქტები საქართველოში ძალიან ხშირად მომხდარა და ახლაც ხდება.  თქვენი დამოკიდებულება კომენტარებში გაგვიზიარეთ.

მაგალითი #1 (ორივე რეკლამა გადის ერთდროულად)

პირველი არის როზანას “არასერიოზული” რეკლამა, სადაც მსახიობი კონსერვებთან ერთად მღერის.

rozana

შემდეგ მაგთის “სეროზული” რეკლამა და 100 000 -იანი გათამაშება.

მაგთის გათამაშება

მაგალითი #2 (ორივე რეკლამა ერთრდოულად გადის)

ეს მსახიობი კი პირველ რეკლამაში ცდილობს დაგვარწმუნოს რამდენად ხარისხიანად მზადდება ბარამბო

baramboad

მეორე შემთხვევაში კი გვარწმუნებს რომ დირსიში უნდა ვიყიდოთ სახლი

dirsi-ad

 

საინტერესოა თქვენი აზრი ამასთან დაკავშირებით და ასევე პასუხი კითხვაზე:

რამდენად დამაჯერებელია ასეთი რეკლამა?

”მოსიარულე ლაითბოქსები” – გარე რეკლამის კიდევ ერთი შესაძლებლობა

“ყველაფერი ისე არ არის როგორც ჩანს” – Honda