„კანის ლომების საერთაშორისო კრეატიულ ფესტივალზე“, ყოველ წელს, ათი ათასობით სარეკლამო კამპანია „მიდის“. თუმცა, აქედან, Sort List-ში 10% ხვდება, „ლომის“ ქანდაკება კი, მხოლოდ 3%-ს გადაეცემა. ამიტომ, ერთი შეხედვით, რთულია, რაიმეს წინასწარმეტყველება. მაგრამ, სააგენტო Leo Burnett უკვე 31 წელია პროგნოზს აკეთებს, რომელიც, რეალობასთან საკმაოდ ახლოს არის ხოლმე. მაგალითად შარშან, გამოქვეყნებული სიიდან, 25-ვე კამპანიამ დაიმსახურა „ლომი“. წელს სააგენტომ სავარაუდო გამარჯვებულთა ოცეული გამოაქვეყნა.
გაეცანით რომელ სარეკლამო კამპანიებს უწინასწარმეტყველებენ „Cannes Lions 2018“-ზე გამარჯვებას:
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=305ryPvU6A8[/embedyt]
კლიენტი: Apple HomePod. კამპანია “Welcome Home”. სააგენტო : TBWA\Media Arts Lab.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=doP7xKdGOKs[/embedyt]
კლიენტი: Tide. კამპანია: “It’s a Tide Ad”. სააგენტო: Saatchi & Saatchi N.Y.
კლიენტი: KFC. კამპანია: “FCK”. სააგენო: Mother London.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=KhuY8eNLzBM[/embedyt]
კლიენტი: Palau Legacy Project. კამპანია: “The Palau Pledge”. სააგენტო: Host/Havas.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=fOiDO8BWzfk[/embedyt]
კლიენტი: The Times. კამპანია: “JFK Unsilenced”. სააგენტო: Rothco/Accenture Interactive.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=2UIaqfz222g[/embedyt]
კლიენტი: Ikea. კამპანია: “The Ikea Human Catalog”. სააგენტო: BBH Singapore.
კლიენტი: Nike. კამპანია: “Nothing Beats a Londoner”. სააგენტო: Wieden + Kennedy London.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=0jmDHoPUGKI[/embedyt]
კლიენტი: National Safety Council. კამპანია: “Prescribed to Death”. სააგენტო: Energy BBDO.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=ovY6yjTe1LE[/embedyt]
კლიენტი: Procter & Gamble. კამპანია: “The Talk”. სააგენტო: BBDO New York.
(წარწერა ბანერზე: დღის შემოთავაზება – ფასდაკლება ყველაფერზე, რაც იყიდება“. კამპანია სათაურით “ყველაზე გერმანული სუპერმარკეტი“ მსოფლიო მასშტაბით ნაციონალისტურ დამოკიდებულებას ეხმაურება. კამპანიის ფარგლებში, დახლებიდან აიღეს ყველა უცხოური პროდუქტი, შედეგად კი მაღაზია, თითქმის, დაცარიელდა). კლიენტი: Edeka. კამპანია “The Most German Supermarket”. სააგენტო: Agency: Jung von Matt.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=lO9d-AJai8Q[/embedyt]
კლიენტი: Downtown Records. კამპანია: “Live Looper”. სააგენტო: BBDO New York.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=JqpdB6w4Fv4[/embedyt]
(„კანის ლომებზე“ FP7’s-ის შარშანდელმა კამპანიამ ვერ გაიმარჯვა. წელსაც, ფაქტობრივად, მსგავსი ნამუშევარი წარადგინეს. თუმცა, ამჯერად კლიენტი Orange Telecom-ია. შავი იუმორის სტილში ამღერებული ეგვიპტელი მოხუცები ოცნებობენ, ცხოვრებაში ერთხელ მაინც მოხვდნენ World Cup-ზე). კლიენტი: Orange Telecom. კამპანია: “Now Or Never”. სააგენტო: FP7/CAI, Cairo.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=RARWIHW0jac[/embedyt]
კლიენტი: Nike. კამპანია: “Breaking2”. სააგენტო: Wieden + Kennedy Portland.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=aSUF7-xQHrA[/embedyt]
კლიენტი: Audi. კამპანია: “Clowns”. სააგენტო: BBH London (entered by Audi UK)
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=pSiWkVE2_zc[/embedyt]
კლიენტი: Skittles. კამპანია: “Exclusive the Rainbow”. სააგენტო: DDB Chicago.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=TfMt3HN8tuY[/embedyt]
კლიენტი: Cadbury. კამპანია: “Mum’s Birthday”. სააგენტო: VCCP, London.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=tw83zDBj9Ho[/embedyt]
კლიენტი: Snaptivity. კამპანია: “Snaptivity App”. სააგენტო: R/GA London.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=6jwnW_9DlXs[/embedyt]
კლიენტი: Burger King. კამპანია: “Scary Clown Night”. სააგენტო: LOLA MullenLowe Madrid.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=FzXSsnFNAj0[/embedyt]
კლიენტი: LADBible and The Plastic Oceans Foundation. კამპანია: “Trash Isles”. სააგენტო: AMV BBDO, London.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=gcM6Giyxgr4[/embedyt]