ძლიერი სუსტი სქესი
თუ 2014 წელს სოციალური და კომერციული რეკლამები ქალს თვითშეფასებაზე ესაუბრებოდა 2015 წელს თემა უფრო აქტუალურად შემოიჭრა და წარმატებული სარეკლამო კამპანიის დიდი ნაწილი სწორედ ამ თემატიკას დაეთმო.
ყველაზე ნათელი მაგალითი “Gatorade”-ს რეკლამა და Always-ის სარეკლამო კამპანია გახდა, რომელმაც აუდიტორიის და რეკლამის ფესტივალების ყურადღება მიიპყრო.
https://youtu.be/VhB3l1gCz2E
ფერადი ადამიანები
ერთსქესიანი წყვილები ბრენდების ყურადღების ცენტრში მოექცნენ. ყველაზე აქტიურად თანასწორობის თემაზე “Campbell’s”, “Wells Fargo”, “Tiffany & Co” საუბრობენ. მიუხედავად იმისა, რომ გეი-პროპაგანდაში ბევრ ბრენდს ადანაშაულებენ, სარეკლამო რგოლების რიცხვი კლებადობის მაგივრად იზრდება.
https://youtu.be/7rZOMY2sOnE
https://youtu.be/DxDsx8HfXEk
პაროდია სარეკლამო კამპანიებზე
ცუდი ტონია, როდესაც იმ ტოტს ჭრი, რომელზეც ზიხარ, მაგრამ რეკლამები, სადაც სარეკლამო კამპანიებს და კრეატორებს დასცინიან 2015 წელს უხვად გადაიღეს. რა თქმა უნდა, ეს შემთხვევებიც კამპანიის ნაწილია და რეკლამაზე უარის თქმას არავინ აპირებს.
https://youtu.be/bgK561sqTJc
https://youtu.be/rwmsk06PAHo
Emodzi
Emodzi (იაპონურად ნახატს, სიმბოლოს ნიშნავს) 2015 წელს ვირტუალური კომუნიკაციის ერთ-ერთი შემადგენელი ნაწილი “Emodzi”-ი გახდა. სიმბოლოებმა სიტყვები ჩაანაცვლეს და ვირტუალური კომუნიკაცია გაამარტივეს. პიქტოგრამებმა რეკლამაც დაიპყრეს და “Starbucks”, “Dove”, “Star Wars”, “Coca-cola”-ს რეკლამის ნაწილები გახდნენ.