in

რას უსმენდა საქართველო?! – Spotify-ის 2022 წლის სტატისტიკა

2021 წლის დასაწყისიდან, მსოფლიოში წამყვანი მუსიკალური სტრიმინგ პლატფორმა Spotify უკვე საქართველოს ბაზარზეც ოფიციალურად ოპერირებს. გასული წლის შემოდგომიდან კი მარკეტერი Spotify-ის მედია პარტნიორი გახდა, რის ფარგლებშიც ყოველთვიურად შემოგთავაზებთ Spotify-ზე ქართული მუსიკალური ინდუსტრიის საინტერესო სტატისტიკას. ქვემოთ მოცემულ საინფორმაციო ბარათებზე შეგიძლიათ იხილოთ 2022 წლის შემაჯამებელი მონაცემები

როგორ ვითხოვოთ სამსახურში დახმარება უკეთ?

„გემო, რომლისთვისაც ღირს დნობა“ — ანუ, როგორ შეეწირა თოვლის კაცი McDonald’s-ს