in

როგორია 2022 წლის სარეკლამო ტექნოლოგიები

2022 წელი კიდევ ერთი საინტერესო წელია სარეკლამო ტექნოლოგიების ეკოსისტემაში. პროგრამული, ვიდეო მარკეტინგის, ჰიპერპერსონალიზებული კონტენტის და სხვა სფეროების ზრდის შემდეგ, 2022 წელმა კიდევ რამდენიმე ახალი მიდგომა ან თვალსაზრისი დაგვანახა.

წარმოგიდგენთ სარეკლამო ტექნოლოგიების ტენდენციებს, რომლებიც ყველა მარკეტერმა უნდა დაიცვას 2022 წელს.

უკვე ბევრი კომპანია მიხვდა, რომ წელს ყველაზე მთავარი თქვენი მომხმარებლების კონფიდენციალურობის პრიორიტეტულობაა. შესაბამისად, საჭიროა:

  • მზადება მესამე მხარის ქუქიებთან გამოსამშვიდობებლად

API-ის დახმარებით, Google-მა გამოაქვეყნა მესამე მხარის ქუქიების სხვა პოტენციური ალტერნატივა. ესენია კონტექსტზე დაფუძნებული რეკლამები, რომლებიც დაყრდნობილი იქნება მომხმარებლის ბრაუზერის ისტორიის თემებზე კონკრეტული კვირის განმავლობაში. მომხმარებლებს ექნებათ შესაძლებლობა, გამორთონ ფუნქცია და დაადგინონ, რომელ თემებს აზიარებენ რეკლამის განმთავსებლები. ბუნებრივია, ეს საშუალებას მისცემს მომხმარებლებს ჭეშმარიტად გააკონტროლონ თავიანთი მონაცემები. ეს დიდად არ შეზღუდავს რეკლამის მომწოდებლებს, რომ შეაგროვონ მონაცემები, მაგრამ ამას გააკეთებენ მეტი უსაფრთხოების დაცვით.

მესამე მხარის ქუქი ფაილები 2023 წლამდე იარსებებს, თუმცა ბრენდებმა და მარკეტერებმა უნდა დაიწყონ მზადება პირველი და მეორე მხარის მონაცემების გამოსაყენებლად.

  • პირველი მხარის მონაცემების გაძლიერება

ბრენდები უამრავ მონაცემს აგროვებენ მომხმარებლებისა და საიტის ვიზიტორებისგან. მთელი ამ ინფორმაციის სინთეზირება მომხმარებელთა მონაცემთა პლატფორმების (CDP, Customer data platform) გამოყენებით შეიძლება. CDP-ები დაეხმარება ბრენდებს მომხმარებლებთან მჭიდრო კავშირების დამყარებაში. შესაბამისად, ეს გამოიწვევს რეკლამის გაძლიერებას.

პირველი მხარის მონაცემები ავთენტური წყაროა, ამიტომ მასში ინვესტიციის ჩადება ნამდვილად ღირს. 

  • 2022 წელს CTV-ებიც ყურადღების ცენტრში მოექცა

Connected TV, ანუ CTV-ის საშუალებით რეკლამის განთავსება ბოლო დროს საკმაოდ პოპულარული გახდა. სმარტ ტელევიზორები და სათამაშო კონსოლები გვაძლევენ საშუალებას, კონტექსტური რეკლამები გამოვიყენოთ ძველი სკოლის რეკლამების გარეშე. პანდემიამ განსაკუთრებით დააჩქარა CTV რეკლამის ზრდა და მარკეტერებს შეუძლიათ ამ არხების დახმარებით სამიზნე აუდიტორიას მიუახლოვდნენ. 

  • პროგრამატიკული რეკლამა

ეს ტენდენცია აქტუალურად 2021 წელს შემოვიდა და 2022-შიც გაგრძელდა. მისი დახმარებით შესაძლებელია როგორც ზემოთ ნახსენები CTV, ისე სხვა სარეკლამო არხების მომზადება. მნიშვნელოვანია, გაითვალისწინოთ, რომ მთელი ციფრული აქტივობებისთვის, რომელსაც გეგმავთ, შექმნათ ერთიანი მედია კონსოლი და არ იყოთ დაყრდნობილი გარეთ მდგომ გუნდს, რადგან რეალურ დროში რეაგირებისთვის ეს პრაქტიკული არ არის. უმჯობესია, რომ მარკეტინგის გუნდს ჰყავდეს თავისი პროგრამირების ჯგუფი როგორც კი ამისი საშუალება მიეცემა. 

  • მარკეტერები, რომლებიც არ აქცევენ ყურადღებას „მარტექსა” და ხელოვნურ ინტელექტს, ერთი ნაბიჯით უკან არიან

ბრენდები, რომლებიც AI-ზე მომუშავე ან სხვა ტექნოლოგიურ გადაწყვეტილებებზე დგანან, ბევრად უფრო წინ არიან 2022 წელს, ვიდრე ისინი, ვინც ამას არ აკეთებს. ხელოვნური ინტელექტისა და მანქანათმცოდნეობით, მარკეტერებს შეუძლიათ მიიღონ ინფორმაცია რეალურ დროში და მასშტაბში, რაც მათ უკეთესობის შესაძლებლობას აძლევს. შეიტყვეთ მეტი თქვენი აუდიტორიის შესახებ, გაიგეთ, რა სჭირდებათ და სად ეძებენ იმას, რაც სჭირდებათ. ეს მათ საშუალებას აძლევს, შექმნან უკეთესი ონლაინ გამოცდილება, გააუმჯობესონ ბიზნესი და დაამყარონ ბრენდის ნდობა ნამდვილი რელევანტურობის მეშვეობით. თუ მარკეტერი ან რეკლამის განმთავსებელი არ იყენებს AI-ზე დაფუძნებულ გადაწყვეტილებებს თავისი კამპანიების გასაუმჯობესებლად, ის კარგავს გამოხმაურებების დიდ ნაწილს, ახალ აუდიტორიას და პროდუქტიულობას.

რეჟისორმა AI პროგრამებით ფილმი გადაიღო!

Nutella – ბედნიერებით სავსე ქილა