in

5 საახალწლო რეკლამა, რომელთა ნახვაც ღირს

BOG
BOG

დღესასწაული – ზოგან ეს მხოლოდ დეკემბრის ბოლო დღეებია, ზოგან კი წლის ბოლო ორი თვე, ზოგან – მთელი იანვარიც. როგორია საუკეთესო საახალწლო რეკლამა სუბიექტური საკითხია, თუმცა მოდით განვიხილოთ შეფასების ასეთი კრიტერიუმები. კარგი საზეიმო რეკლამა უნდა იყოს უბრალოდ კარგი რეკლამა. არ შეიძლება აიღო შემთხვევითი გასართობი კონტენტი და ბოლოში ლოგო მიამაგრო. ასევე, მიუხედავად იმისა, ხუთწუთიანია თუ 30-წამიანი, ნაამბობი ისტორია რაღაც ფორმით უნდა უკავშირდებოდეს თქვენს ბრენდს – რას აკეთებს ის, რას ყიდის, რა გრძნობებს იწვევს ადამიანებში და რა როლი აქვს მათ ცხოვრებაში ან ზოგადად კულტურაში. ამას გარდა, რეკლამა აუცილებლად უნდა ხდებოდეს დღესასწაულების პერიოდში ან განუყოფლად უნდა იყოს დაკავშირებული საზეიმო სეზონთან. ეს შეიძლება იყოს ნაძვის ხე, საჩუქრები, დიდი საოჯახო სადილი – რაღაც ისეთი, რაც დროისა და ადგილის განსაკუთრებულ შეგრძნებას ქმნის და განასხვავებს მას, ვთქვათ, აპრილში გამოშვებული რეკლამისგან.

BOG

ამ რეკლამებს რამდენიმე საერთო მახასიათებელი აქვთ. უმეტესობა არის ე.წ. „გრძელი ფორმატის“, ანუ სცდება ტიპურ 30-60 წამიან ქრონომეტრაჟს. თითოეული მათგანი ახერხებს სეზონის კომფორტის შეგრძნების გამოყენებას ისე, რომ არ გაქვს გამეორების შეგრძნება. მოდით, ვნახოთ და შევაფასოთ საახალწლო ვიდეორგოლები.

JD Sports, “The Family Portrait“

Apple, “Heartstrings“

Norwegian Postal Service, “The Reinfall”

Disney, “The Boy & The Octopus”

Chevrolet, “The Sanctuary”

წყარო: fastcompany

რეცეპტების წიგნი „ცოდვილი“ დიზაინით შექმნეს

ყველაზე ძველი და უცნაური ფილმები სანტას შესახებ