in

5 მომენტი, რომლითაც Super Bowl 57 დაგვამახსოვრდა

აქ ზოგიერთი მაყურებელი მიჯაჭვული იყო მოედანზე, ზოგს 7-მილიონიანი სარეკლამო კამპანიები აინტერესებდა, ზოგსაც კი — რიანას კონცერტი… Super Bowl-ის TV აუდიტორიის მასშტაბი ყოველთვის მრავალფეროვანია და არც წელს იყო გამონაკლისი.

სტატიაში წარმოგიდგენთ იმ ტოპ 5 მომენტს, რომლითაც შეგვიძლია Super Bowl 57 შევაჯამოთ. 

Fenty Beauty-ის პროდუქტის განთავსების სრულყოფილება

სუპერთასის აუდიტორიაში ყოველთვის არსებობენ ადამიანები, რომლებიც აქ შოუს სანახავად მოდიან და ეს წელსაც აშკარად იგრძნობოდა. თამაშის განმავლობაში სოციალურ ქსელებში ტრენდად იქცა ისეთი ფრაზები, როგორებიცაა Happy Rihanna Day და It’s Riri Time. 

რიანამ მუსიკის 17 წელი 13-წუთიან შოუში მოაქცია და Live შესრულებების შესვენებიდან დიდი დაბრუნებაც შემოგვთავაზა. პოპვარსკვლავმა ყურადღების ცენტრში ყოფნით ისარგებლა და მომხმარებლებს შეახსენა, რომ მას სილამაზის გაჯერებულ ბაზარზე წარმატებას შემთხვევით არ მიუღწევია. დიახ, სრულად ისარგებლა უფასო სარეკლამო შესაძლებლობით და შოუს შუაში საკუთარი ბრენდის, Fenty-ის პროდუქტებზე ისაუბრა. აღფრთოვანებას კი კიდევ ერთი ფენა პოპვარსკვლავის ფეხმძიმობამ შემატა…

Blue Moon ბრენდის სიყვარულს მოიპოვებს

Molson Coors 3 ბრენდის რეკლამირებით გამოირჩეოდა, მაგრამ მათგან გამეფების საშუალება მხოლოდ ერთს მისცა. Super Bowl-ზე 34-წლიანი აკრძალვის შემდეგ, Ab InBev-ის ექსკლუზიურობის უფლების გამო ალკოჰოლის კატეგორიაში, სხვა ლუდის კონგლომერატი შოუზე შესვლას არ აპირებდა. Coors Lite-ისა და Miller Lite-ის შემდეგ, რომელიც აჩვენებს ძმებს შორის კლასიკურ ბრძოლას, შოუს რამდენიმე წამით Blue Moon იპარავს — და ნამდვილად, ეს Blue Moon-ის რეკლამაა.

გულშემატკივრები დასცინიან პირველ გოლს

თუ ყველაზე პოპულარულ სატელევიზიო შოუში მონაწილეობის მიღებას ვინმე გეგმავს, მან ისიც უნდა იცოდეს, რომ ინტერნეტ დაცინვის ობიექტი შეიძლება გახდეს. Kansas City Chiefs-ის მოთამაშე ჰერისონ ბაკერმა თავისი დებიუტით დიდ თამაშში ანგარიშის გათანაბრება ვერ შეძლო. ამ მომენტის შემდგომ კი ტვიტერიც გაივსო შესაბამისი ფრაზებით და ბაკერის დაცინვაც არასდროს დამთავრდებოდა, ბოლო წამებში გოლი რომ არ გაეტანა…

შერ ჰოროვიტზი ყვითელ პლედს იშორებს

როცა ალისია სილვერსტოუნმა თამაშამდე ფინტექ კომპანია Rakuten-თან პარტნიორობის შესახებ განაცხადა, მან ზეტ თაობისკენ მიმართული სიტყვებით დაამტკიცა, რომ ჯერ არ დაბერებულა… გამოაცხადა, რომ იგი აბრუნებს თავის საყვარელ პერსონაჟს. ამის პარალელურად კი მიგვითითებდა, რომ შონ მენდესმა ინტერნეტში დიდი აჟიოტაჟი გამოიწვია 2021 წლის MET Gala-ს დროს იმის თქმით, რომ მისი შეყვარებული კამილა კაბელო აჩუქებდა შერის… 

სოციალურ ქსელებში ძალიან მოეწონათ სილვერსტოუნის კოლეჯში დაბრუნების იდეაც, მაგრამ ერთადერთი, რაც ამას აკლდა მისი ქრაში ჯოში იყო, ანუ პოლ რუდი, რომელიც ახლა Super Bowl-ში Heineken 0.0-ისთვის თამაშობდა. 

Tubi-მ ინჟინრები კვლავ ტრენდული გახადა

სტრიმინგ სერვისმა იცოდა, რომ ადამიანები იმ 15-წამიან რეკლამაზე ისაუბრებდნენ, რომლებიც მაყურებლებს ერთ კითხვას დაუტოვებდა, თუ რა მოხდა თამაშში. კამპანია ადრეულ ეტაპზე დაიწყო, 60 კონტენტით, რომელიც მაყურებლებს გასართობ კურდღლის სოროებში გზავნიდა. ამის შემდგომ კი Tubi-მ დამატებითი ხმაური გამოიწვია, დაბნეულობასა და იმედგაცრუებასთან ერთად, სიმულაციით, რომელმაც მაყურებლები Fox-იდან Tubi-ში გადაიყვანა, რომელიც, როგორც ჩანს, Fox-ის საკუთრებაა. ეს კონტენტი მაშინვე ტრენდული გახდა მომხმარებლებს შორის, რომლებიც ფსიქოლოგიურ დისტრესზე მიუთითებდნენ. 

როგორ ავითარებს მონაცემთა მეცნიერებას საქართველოს ბანკის „Data Challenge“

Mastercard და Wolt სტრატეგიულ პარტნიორობას აანონსებენ