in

ეფექტური E-mail მარკეტინგის 6 ხელსაწყო

როგორ ქმნით ელ.ფოსტის მარკეტინგის ეფექტურ პროგრამას, რომელიც აერთიანებს ლამაზ დიზაინსა და გაყიდვების სწორ ტაქტიკას? 

ელ.ფოსტის მარკეტინგის ინსტრუმენტები გაფართოებულ პერსონალიზაციას, პროფესიონალურ დიზაინს და პოტენციური ურთიერთობის დამყარებას უწყობს ხელს. უფრო მეტიც, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ეს ინსტრუმენტები მომხმარებლებისა და გაყიდვების ავტომატურად გასაზრდელად. აღსანიშნავია ისიც, რომ ბევრი საუკეთესო პროვაიდერი უფასო სერვისს გთავაზობთ. 

ამ სტატიაში წარმოგიდგენთ 6 ონლაინ ინსტრუმენტს, რომელიც ეფექტური E-mail მარკეტინგისთვის გამოგადგებათ:

SendPulse 

თუ ჯერ კიდევ არ იყენებთ მრავალარხიან მიდგომას, თქვენ მუშაობთ თქვენთვისვე არახელსაყრელ მდგომარეობაში. თანამედროვე სამომხმარებლო მოგზაურობა რთულია და მრავალ შეხების წერტილს მოიცავს.

ამ მიზეზით, თქვენ უნდა შეძლოთ მომხმარებლებთან კომუნიკაცია რამდენიმე არხზე. ეს აფართოებს თქვენს წვდომას და საშუალებას გაძლევთ, დაუკავშირდეთ მომხმარებლებს იქ, სადაც ისინი ატარებენ დროს.

SendPulse-ის მთავარი უპირატესობა ის არის, რომ ის გთავაზობთ შეტყობინებების ფართო სპექტრს, რომელთა კონტროლი შეგიძლიათ ერთი პლატფორმის საშუალებით. დამატებით ბონუსად კი თქვენ შეგიძლიათ, დააკავშიროთ ინსტრუმენტები და ერთად იმუშაოთ კამპანიების ოპტიმიზაციისთვის მომხმარებელთა მოგზაურობის კვალდაკვალ.

მაგრამ ყველაზე დიდი მიზეზი, რის გამოც SendPulse ითვლება საუკეთესო უფასო ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის ინსტრუმენტად ბაზარზე, არის მისი შორსმიმავალი უფასო გეგმა. ამ გეგმით, თქვენ მიიღებთ თვეში 15000-მდე ელ.წერილს გაგზავნის უფლებას 500-მდე აბონენტისთვის და შეგიძლიათ მართოთ თქვენი კონტაქტები უფასო CRM-ით. თქვენ ასევე შეგიძლიათ, შექმნათ სამამდე სხვადასხვა ჩეტბოტი ისეთ პლატფორმებზე, როგორებიცაა Instagram და Facebook Messenger, რომლის მეშვეობითაც შეგიძლიათ, უფასოდ გაუგზავნოთ 10000-მდე შეტყობინება 1000 კონტაქტს.

HubSpot

CRM-ის ეფექტური გამოყენება მომხმარებელთა ლოიალობასა და შენარჩუნებას განაპირობებს. HubSpot ძლიერ CRM  შესაძლებლობებს აერთიანებს ელ.ფოსტის მარკეტინგით, რათა დაგეხმაროთ, შექმნათ კამპანიები შესაბამისი და ზუსტი მონაცემების საფუძველზე.

მაგალითად, შეგიძლიათ, მიიღოთ CRM ინფორმაცია, როგორიცაა მომხმარებლის სასიცოცხლო ციკლის ეტაპი ან ჩართულობის დონე. შემდეგ გამოიყენოთ ეს შეხედულებები, რათა გაუგზავნოთ ჰიპერ-რელევანტური მარკეტინგული ელ.წერილები კლიენტებს. 

HubSpot-ის უფასო ელ.ფოსტის მარკეტინგის პროგრამული უზრუნველყოფის კიდევ ერთი სასარგებლო თვისებაა ელ.წერილების დაგეგმვის შესაძლებლობა მომხმარებლის ოპტიმალური დროის მიხედვით. ეს, რა თქმა უნდა, ხელს უწყობს იმას, რომ უფრო მეტ,მა გახსნას წერილი და კლიკების რაოდენობაც იზრდება.

შეგიძლიათ თვეში 2000-მდე ელ.წერილი გაგზავნოთ HubSpot’s Marketing Hub-ის უფასო ვერსიით. თუ გსურთ, გაზარდოთ გაგზავნის ლიმიტები, წაშალოთ HubSpot-ის ბრენდინგი და დაამატოთ ფუნქციები, როგორიცაა უფრო მოწინავე ავტომატიზაცია, შეგიძლიათ, აირჩიოთ ფასიანი პაკეტი, რომელიც იწყება 480 დოლარიდან და გადახდა ხდება წლიურად.

Omnisend

Omnisend არის ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის ინსტრუმენტი, რომელიც შეიქმნა ელექტრონული კომერციის ბიზნესის გათვალისწინებით. ამრიგად, მისი მახასიათებლები მიმართულია ონლაინ მაღაზიებისთვის მომხმარებლების შეძენასა და, რაც მთავარია, შენარჩუნებაზე.

ამ ხელსაწყოს აქვს მრავალი უნიკალური თვისება, რაც ხელს შეუწყობს გაყიდვების გაზრდას. მაგალითად, ინსტრუმენტი აადვილებს ვაუჩერის კოდების დამატებას. ის ავტომატურად ირჩევს და ათავსებს შესაბამის პროდუქტებს ელფოსტაში თქვენთვის.

სამართლიანი იქნება, თუ გაგაფრთხილებთ, რომ უფასო ვერსია საკმაოდ შეზღუდულია. უფასო მომხმარებლებს შეუძლიათ თვეში მხოლოდ 500 ელ.ფოსტის გაგზავნა, თუმცა, მან შეიძლება კარგად იმუშაოს მათთვის, ვინც ახლა იწყებს ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგს.

თუ მაინცდამაინც უფასო ვერსიას არ ეძებთ, საკმაოდ კარგი პირობა აქვს პლატფორმის ფასიან ვარიანტსაც – სტანდარტული გეგმა თვეში მხოლოდ 16 დოლარია 6000-მდე ელფოსტისთვის და შეუზღუდავი ვებ push-შეტყობინებებისთვის.

Zoho Campaigns

როდესაც საქმე ეხება თქვენი ელ.ფოსტის მარკეტინგის KPI-ებს, თქვენ ფოკუსირებულები ხართ კლიკებსა და ROI-ზე. ასეთივე მნიშვნელოვანია თქვენი ელ.ფოსტის აბონენტთა სიის მართვა და შენარჩუნება.

Zoho Campaigns ამ მიმართულებით ნამდვილად ძლიერია. მაგალითად, მისი თემების მართვის ფუნქცია მიმღებებს საშუალებას აძლევს, აირჩიონ, რომელი ტიპის ელ.ფოსტა სურთ მიიღონ. ეს შეამცირებს გადახდებისა და გამოწერის გაუქმების რაოდენობას.

გარდა ამისა, ადმინისტრატორებს შეუძლიათ დააწესონ შეზღუდვები კლიენტებისთვის გაგზავნილი ელ.წერილების რაოდენობაზე ყოველ კვირას ან თვეში. ეს უზრუნველყოფს, რომ თქვენი ელფოსტა არ აღიქმება სპამად და გრძელვადიან პერსპექტივაში ნდობას გამოიმუშავებს მომხმარებლებთან.

Zoho-ს უფასო გეგმა საშუალებას გაძლევთ გააგზავნოთ 6000-მდე ელ.წერილი 2000 კონტაქტზე. ამ პაკეტში შედის ელ.ფოსტის შაბლონები, მოხსენებები და ანალიტიკაც.

Sendinblue

პერსონალიზაცია არის ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის წარმატების გასაღები. ის არ გულისხმობს იმას, რომ მომხმარებელს უბრალოდ მოსწონს მასზე მორგებული შეტყობინება, მათ ის ელის დროულად.

სეგმენტაცია საშუალებას გაძლევთ, სწორ სამიზნე ჯგუფებად შეკრათ მომხმარებელი და გაუგზავნოთ პერსონალიზებული შეტყობინებები. ეს ხელს უწყობს მომხმარებელთა ლოიალობის შექმნას და გაყიდვების გაზრდას. Sendinblue-ს აქვს სეგმენტაციის მოწინავე შესაძლებლობები. ის თქვენს საიტზე ათავსებს ე.წ. ტრეკერებს, რომლებიც აკონტროლებეს მომხმარებლის ქცევას. ეს შეიძლება გამოყენებულ იქნას სეგმენტებისა და რთული ავტომატიზირებული სამუშაო ნაკადების შესაქმნელად, რათა უზრუნველყოთ სწორი შეტყობინებების მიწოდება სწორ ადამიანებისთვის, სწორ დროს.

ხელსაწყოს უფასო შეთავაზება საშუალებას გაძლევთ, მიიღოთ კონტაქტების შეუზღუდავი სია და თვეში 9000-მდე ელ.წერილი. თუ მასშტაბირება გჭირდებათ, შეგიძლიათ ფასიან გეგმაზე გადახვიდეთ თვეში 65 დოლარად.

ConvertKit

ამ ხელსაწყოს აქვს საკმაოდ უნიკალური შეთავაზება, რომელიც ემსახურება კონკრეტულ ჯგუფს – კონტენტის შემქმნელებს. მათ შორის არიან, მაგალითად, პოდკასტერები, ავტორები, მუსიკოსები და მწვრთნელები. ამჟამად პლატფორმას იყენებს 400000-ზე მეტი შემქმნელი.

ConvertKit-მა შექმნა ეფექტური გაყიდვების ჭურჭელი, რომლის მეშვეობითაც ამ შემქმნელებს შეუძლიათ შექმნან აუდიტორია და გაყიდონ თავიანთი ციფრული პროდუქტები. მაგალითად, ბევრი ონლაინ მეწარმე იყენებს ConvertKit-ს ონლაინ კურსების გასაყიდად.

ხელსაწყოს უფასო გეგმა საშუალებას გაძლევთ, შექმნათ შეუზღუდავი რაოდენობის ლენდინგ გვერდები და გაგზავნოთ შეუზღუდავი რაოდენობის ელ.წერილი უფასოდ. თუმცა, თქვენ მხოლოდ 300 აბონენტი გყავთ, რაც ცოტა გზღუდავთ ფართო მასებზე გასვლაში.

როგორ მოვძებნოთ საუკეთესო უფასო ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის ინსტრუმენტი

ბევრი საერთო მახასიათებელია, რაც ელ.ფოსტის მარკეტინგის ყველა ამ პლატფორმას აქვს. ასე რომ, საკითხავია, როგორ ირჩევთ თქვენთვის სწორს, როცა ბევრი ხელსაწყო ერთმანეთს ჰგავს?

სტატიაში ზემოთ უკვე ვეცადეთ, გვეჩვენებინა განსხვავებები. გარდა ამისა, უნდა გაითვალისწინოთ თქვენი ბიზნესის ტიპი. თუ, მაგალითად, ელექტრონულ კომერციაში მუშაობთ, თქვენი შესაფერისი ხელსაწყო Omnisend-ია. 

გაითვალისწინეთ რამდენიმე მნიშველოვანი ასპექტი:

ფუნქციები, რომლითაც ზრდით აუდიტორიას

ეს, სავარაუდოდ, ყველაზე მნიშვნელოვანი ასპექტია, რომელსაც ყურადღება უნდა მიაქციოთ. მახასიათებლების ტიპები, რომლებიც ხელს უწყობენ აუდიტორიის ზრდას არის, მაგალითად, სეგმენტაციისა და პერსონალიზაციის მახასიათებლები.

ელფოსტისა და აბონენტების რაოდენობა

ნათელია, რომ ამ სიაში ზოგიერთ ინსტრუმენტს აქვს ბევრად უფრო ვრცელი უფასო გეგმა, ვიდრე სხვებს. ელ.ფოსტის მარკეტინგის ინსტრუმენტების კვლევისას, რა თქმა უნდა, უნდა გაითვალისწინოთ უფასო აბონენტებისა და ელ.წერილების რაოდენობა, რომელთა გაგზავნაც შეგიძლიათ.

ელფოსტის და სამუშაო პროცესის შაბლონები

შაბლონების კატალოგი დაგეხმარებათ, სწრაფად დაიწყოთ ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი. რაც შეეხება სამუშაო პროცესებს, თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ ინსტრუმენტს აქვს სწორი ტიპის workflow თქვენი კომპანიისთვის.

ყველაზე სწორია, რომ კარგად შეისწავლოთ რამდენიმე ინსტრუმენტის შესაძლებლობა, გადახედოთ თქვენი კამპანიის მიზნებს და შემდეგ შეარჩიოთ სასურველი ვარიანტი.

რატომ მოძრაობს ჩვენი თვალები ძილის დროს? — კვლევა

ახალი AI ტექნოლოგია ადამიანის ფიქრებს გამოსახულებებად გარდაქმნის