in

ინტერაქტიული რეკლამა, რომელიც მეტროს მოსვლასთან ერთად აქტიურდება

შვედებმა ახალი ინტერაქტიული რეკლამა გააკეთეს, რომელიც მხოლოდ მაშინ აქტიურდება, როდესაც მეტრო მოდის და ხალხის ნაკადიც იმატებს.

BOG

21 საუკუნეა, არავის დრო აღარ ყოფნის და მათ შორის რეკლამასაც, თუ სატელევიზიო რეკლამები 1 წუთამდე გრძელდებოდა ის მინიმუმამდეა დაყვანილი და 30 წამი დიდ რეკლამად ითვლება.

ინტერაქტიულ რეკლამებსაც (რაღაც დოზით) დროის/სივრცის მოსაგებად ხმარობენ. ეს რეკლამა კი ნათელი მაგალითია იმის, თუ როგორ შეიძლება ორიგინალურად ყურადღება მიიქციო და რეკლამაც მაშინ გააქტიურო, როდესაც ხალხმრავლობაა.

მედდა

EXCLUSIVE: MR Rex –ის ახალი ისტორია

გენიალური რეკლამა. “დაუბრუნდით წიგნის კითხვას”