შვედებმა ახალი ინტერაქტიული რეკლამა გააკეთეს, რომელიც მხოლოდ მაშინ აქტიურდება, როდესაც მეტრო მოდის და ხალხის ნაკადიც იმატებს.
21 საუკუნეა, არავის დრო აღარ ყოფნის და მათ შორის რეკლამასაც, თუ სატელევიზიო რეკლამები 1 წუთამდე გრძელდებოდა ის მინიმუმამდეა დაყვანილი და 30 წამი დიდ რეკლამად ითვლება.
ინტერაქტიულ რეკლამებსაც (რაღაც დოზით) დროის/სივრცის მოსაგებად ხმარობენ. ეს რეკლამა კი ნათელი მაგალითია იმის, თუ როგორ შეიძლება ორიგინალურად ყურადღება მიიქციო და რეკლამაც მაშინ გააქტიურო, როდესაც ხალხმრავლობაა.