in

ინგლისის პრემიერლიგის ახალი ლოგოტიპი

ინგლისის პრემიერლიგა 2016/17 სეზონს განახლებული ლოგოტიპით შეხვდება. რებრენდინგის მიზეზი “Barclays”-თან დასრულებული კონტრაქტია. “Barclays”-მა სატიტულო სპონსორობის კონტრაქტის გაგრძელება არ ისურვა, რის გამოც მსოფლიოს ყველაზე მდიდარი ჩემპიონატი, რომელიც ასევე ცნობილი იყო როგორც “Barclays Premier League”, სპონსორის გარეშე დარჩა.

ლოგოზე სააგენტოებმა “DesignStudio” და “Robin Brand Consultants”-მა იმუშავეს. რაც შეეხება ვიზუალურ ცვლილებას პრემიერლიგის ლოგოდან სპონსორი მოაშორეს და ის დაახლოებით იგივე მდგომარეობაში დააბრუნეს, რაც 1992 წელს იყო.

https://youtu.be/cpT08cRZ48k

gk0zMZNS_m 88JXfTD1_m CE9vSnsw_m

“NASA” ახალ ტურისტულ ერას იწყებს

გაციების დიაგნოსტიკა “outdoor -კამპანიის” დახმარებით