in

ინგლისის პრემიერლიგის ახალი ლოგოტიპი

ინგლისის პრემიერლიგა 2016/17 სეზონს განახლებული ლოგოტიპით შეხვდება. რებრენდინგის მიზეზი “Barclays”-თან დასრულებული კონტრაქტია. “Barclays”-მა სატიტულო სპონსორობის კონტრაქტის გაგრძელება არ ისურვა, რის გამოც მსოფლიოს ყველაზე მდიდარი ჩემპიონატი, რომელიც ასევე ცნობილი იყო როგორც “Barclays Premier League”, სპონსორის გარეშე დარჩა.

BOG
BOG

ლოგოზე სააგენტოებმა “DesignStudio” და “Robin Brand Consultants”-მა იმუშავეს. რაც შეეხება ვიზუალურ ცვლილებას პრემიერლიგის ლოგოდან სპონსორი მოაშორეს და ის დაახლოებით იგივე მდგომარეობაში დააბრუნეს, რაც 1992 წელს იყო.

https://youtu.be/cpT08cRZ48k

gk0zMZNS_m 88JXfTD1_m CE9vSnsw_m

“NASA” ახალ ტურისტულ ერას იწყებს

გაციების დიაგნოსტიკა “outdoor -კამპანიის” დახმარებით