in

“ამბავი, რომელსაც უნდა მოჰყვე…”

“ნიუფაუნდლენდისა და ლაბრადორის ყველა კუთხეში რაღაც ამბავი იმალება. ამ ამბებს კი სწორედ იმ ადგილებში შეხვდებით, სადაც არ ელით.. სამზარეულოებიდან დაწყებული ბარებითა და პაბებით დამთავრებული..” – ასე აღწერს კანადის ამ კონკრეტულ კუთხეებს “Newfoundland and Labrador Tourism-ი”. კამპანიას, რომელიც სარეკლამო სააგენტო “Target-მა” გადაიღო, ფაქტობრივად, ლექსად მოყოლილი რეკლამა შეგვიძლია ვუწოდოთ. მხატვრულად გაფორმებული ვიდეორგოლი ლაბრადორისა და ნიუფაუნდლენდის გარემოს აღწერას ემსახურება.

სარეკლამო ფესტივალს WHITE SQUARE ახალი ვიზუალური იდენტობა აქვს

პარიზულ სახლში მე-17 საუკუნის ნახატი იპოვეს