in

Abercrombie & Fitch-მა სიშიშვლეზე უარი თქვა

Abercrombie & Fitch-ის ახალი სტრატეგიის მიხედვით სარეკლამო კამპანიები “sex sells” მეთოდს აღარ გამოიყენებენ. აქამდე მათი რეკლამების აუცილებელი შემადგენელი ნაწილი ნახევრადშიშველი მოდელები იყო.

ცვლილებები კომპანიის შიდა ცვლილებიდან გამომდინარე განხორციელდა. 20 წლის განმავლობაში Abercrombie & Fitch-ს მაიკლ ჯეფრისი ხელმძღვანელობდა, რომელიც გადადგა და კომპანიამ განსხვავებული მარკეტინგული სტრატეგია დასახა – არა სიშიშვლეს, არა წვეულებებს, არა პრეზენტაციებს, სადაც შიშველი მოდელები იქნებიან.

 

https://youtu.be/MCBEwXD_eoI

https://youtu.be/wilHynLpF6w

“აირჩიე სასურველი პროდუქტი საკუთარი სავარძლიდან” -შატო მუხრანის ექსკლუზიური სერვისი

ონლაინ ქორწინება – “IKEA”-ს ახალი სერვისი