Abercrombie & Fitch-ის ახალი სტრატეგიის მიხედვით სარეკლამო კამპანიები “sex sells” მეთოდს აღარ გამოიყენებენ. აქამდე მათი რეკლამების აუცილებელი შემადგენელი ნაწილი ნახევრადშიშველი მოდელები იყო.
ცვლილებები კომპანიის შიდა ცვლილებიდან გამომდინარე განხორციელდა. 20 წლის განმავლობაში Abercrombie & Fitch-ს მაიკლ ჯეფრისი ხელმძღვანელობდა, რომელიც გადადგა და კომპანიამ განსხვავებული მარკეტინგული სტრატეგია დასახა – არა სიშიშვლეს, არა წვეულებებს, არა პრეზენტაციებს, სადაც შიშველი მოდელები იქნებიან.
https://youtu.be/MCBEwXD_eoI
https://youtu.be/wilHynLpF6w