წლის მიწურულს, განვლილი 12 თვის შეჯამება გვეხმარება გავიაზროთ, რა გზა გამოვიარეთ და სამომავლო მიზნებიც დავისახოთ. ამჯერად, სააგენტო ABK-ის 2023 წლის შეჯამებას გაგაცნობთ.
2023 ABK-თვის ნაყოფიერი და მნიშვნელოვანი წელი იყო.
წლის ბოლოს ჩვენს ანგარიშზე რამდენიმე დასამახსოვრებელი კამპანიაა. 2023 გამორჩეული იყო დიზაინის კუთხით.
ერთ-ერთი პროექტია ვიზუალური ბრენდინგი ფრისტაილის, სნოუბორდისა და ფრისკის მსოფლიო თასებისთვის.
იქიდან გამომდინარე, რომ ზამთრის სპორტის მხარაჭერა ჩვენი ერთ-ერთი მთავარი მიზანია, ყოველთვის დიდი ენთუზიაზმით ვმუშაობთ მსგავს პროექტებზე. ამიტომ შეიქმნა ABK MTA-ც, როგორც ცალკე მიმართულება.
პირველად ვითანამშრომლეთ Tegeta Motors-თან, რომლისთვისაც ზამთრის უსაფრთხოების კამპანია გავაკეთეთ, ასევე გადავიღეთ ვიდეორგოლი ბიუ-ბიუსთვის.
შეგვიძლია გამოვყოთ Alpina-ს რობოტების სერია და მღებავების კამპანია Caparol-ისთვის.
ეს არის დამოუკიდებელი კინოწარმოება და ვიდეოპროდაქშენი, რომლის მიზანიც ქართული კინოპროექტების სწორი განვითარება და საერთაშორისო ბაზარზე გატანაა, რაც პირდაპირ კავშირშია სფეროს კომერციულად გაძლიერებასთან.
უკვე გაიხსნა ABK-ს წარმომადგენლობა საფრანგეთში, რომელიც ჩვენს სამივე მიმართულებას, საკომუნიკაციო სააგენტოს, ექსტრემალური გადაღების პროდაქშენს და კინოწარმოებს აერთიანებს. ამ ეტაპზე ვმუშაობთ რამდენიმე პროექტზე. მიმდინარეობს მოლაპარაკებებს ევროპულ კინომწარმოებლებთან.