როგორ შეძლებდით თერმოიზოლაციის სისტემის შესაძლებლობების ვიზუალიზაციას, რომ იყოთ სააგენტო და თქვენი დამკვეთი საღებავების მწარმოებელი კომპანია იყოს?
ABK-მ „კაპაროლის“ სწორედ ეს შესაძლებლობა, სეზონის შესაბამისად, წარმოგვიდგინა და სახლში, საახალწლო სუფრასთან არც მეტი, არც ნაკლები ნამდვილი თოვლის ფიფქები მიმოფანტა.
„შექმენი შენი ამინდი“ – ნათქვამია ვიდეორგოლში და გარდა იმისა, რომ ეს გზავნილი, მის მიღმა, თერმოიზოლაციის სისტემის შესაძლებლობებს მალავს, სრულიად ბუნებრივად, ჩვენამდე საახალწლო განწყობაც მოაქვს.
ასეა, თქვენ როგორ ფიქრობთ?