in

#პორტფოლიო: 10 სარეკლამო კამპანია ABK-ს ნამუშევრებიდან

„პორტფოლიო მაჩვენეთ“ – თანამშრომლობა, მეტწილად, ამ სიტყვებით იწყება. სააგენტოს ან კონკრეტული სფეროს შემოქმედს, პირველ რიგში, მისი ნამუშევრებით აფასებენ. სწორედ ამიტომ, გადავწყვიტეთ, რუბრიკაში #პორტფოლიო სხვადასხვა სააგენტოსა და შემოქმედებითი სფეროს პროფესიონალების ნამუშევრებს მოვუყაროთ თავი. ამჯერად, ABK-ს პორტფოლიოდან 10 კამპანიას გიზიარებთ.

ძველი სვანური ლოცვისა და კავკასიის მთების მისტიკა

მთაში მოგზაურობა სარისკო საქმეა, ამიტომ სწორედ ასეთ ვიზიტორებს ემსახურება Guide office-ს, სამთო გამყოლების, გამოცდილი სპეციალისტებით დაკომლექტებული ოფისი. Guide Office-მა, ცნობადობის ასამაღლებლად, ABKmta-ს მიმართა. სვანეთი ესაა ადგილი, სადაც სპორტი, ყოველღიური ცხოვრებისა და ანტიკური მისტიციზმი ერთმანეთშია გადაჯაჭვული. სწორედ ეს გახდა ვიდეორგოლის ინსპირაცია, სადაც Go Guide-ის ოფისის წევრები ძველი სვანური ლოცვის ფონზე ლაშქრავენ მწვერვალებს.

ნედ ლი – ქათმების შერკინების გამარჯვებული

გაიცანით, ეს არის ნედ ლი. ის გაყინულ ქათამთან შერკინებისთვის ემზადება. სააგენტო ABK-სა და Highway VFX-ის ანიმაცია „კუნგ-ფუ პანდას“ მოგაგონებთ და თუკი სპოილერში არ ჩაგვითვლით, ნედ ლის სუფთა მოგების მხილველნიც გახდებით. ნახეთ და შეაფასეთ კამპანია, რომელიც „ბიუ ბიუსთვის“ შეიქმნა.

მოიმარაგე პოპ-კორნი

დადგა დრო, როდესაც ერთ ჭიქა პოპ-კორნსაც კი, თვალის ჩინივით უნდა გავუფრთხილდეთ. კამპანია ABK-მა Amediateka-ს პლატფორმისთვის შექმნა.

Caparol-ის საახალწლო კამპანია

2017 წლის დადგომისთვის, ABK-მ „კაპაროლისთვის“ წინასაახალწლო კამპანია მოამზადა.

მოასწარი, სანამ დროა!

კამპანია 2016 წელს, ბანკ რესპუბლიკასთვის შეიქმნა. ადამიანები ჩქარობენ ბანკში მისწრებას, სულერთია, სადაც უნდა იყვნენ: გადასაღებ მოედანზე, საავადმყოფოს საწოლზე, სარბენ ბილიკზე, თუ დაბადების დღეზე…

სათამაშოების ისტორია Alpina-ს რეკლამაში

გავრცელებული მოსაზრებით, საღებავს ჯანმრთელობისათვის საზიანო თვისებები აქვს. „ალპინას“ კამპანიით, სააგენტოს უნდა ეჩვენებინა, რომ პროდუქტი არ შეიცავს მავნე ნივთიერებებს.

სილქნეტის კამპანია

სილქნეტის ოპტიკური ინტერნეტის კამპანიისთვის, ABK-მ ასეთი გადაწყვეტა მოიფიქრა.

ინბოქსი

ჯერ კიდევ, 9 წლის წინ, ABK-მ ბანკი „კონსტანტას“ პროექტ „ინბოქსის“ რეკლამისთვის ვინი ჯონსი გადაიღო.

SilkTV

ვიდეოთეკის საზოგადოებისთვის წარსადგენად კი, ABK-მ ასეთი რამ მოიფიქრა. ბოლომდე უყურეთ.

Caparol-ის თერმოიზოლაცია

ABK-ს ხელწერას აქაც, უდავოდ, იცნობთ. ვიდეო მხატვრულად გადმოგვცემს თერმოიზოლაციის საჭიროებას იმ პირობებში, როდესაც ოჯახის წევრები კომუნალურ გადასახადებს დიდი სიფრთხილით ეკიდებიან. ნახეთ და ისიამოვნეთ.


ავტორი: თამარ მეფარიშვილი

 

 

მეცნიერებმა ამინდის კონტროლის გზას მიაგნეს

მაშო მარგიშვილი: „NFT სამყაროში ჩასაბმელად ახლა ძალიან კარგი დროა და აი, რატომ…“