ვინაიდან მთელი მსოფლიოს ლოგოს გამარტივების “სენი შეეყარა” აბსოლუტი ალბათ ერთ-ერთია იმ ბრენდების შორის, რომელმაც ფერი და იმიჯიც რომ შეიცვალოს მაინც იცნობენ.
რებრენდინგის შემდეგ “აბსოლუტი” უფრო აბსოლუტურად სრულყოფილი გახდა. ამიერიდან ლოგოზე აღარ იქნება წარწერა “Vodka” და “Country of Sweden”. დარჩა ძველი წარწერა, შეიცვალა შრიფტი და ლოგოს ბოლოში გამოჩნდა წერტილი.
მაქსიმალურად გამარტივებული ლოგო და ბოლოში ყველაზე მნიშვნელოვანი სასვენი ნიშანი, აბსოლუტური და ამით ყველაფერი ნათქვამია.