სმარტფონს სულ უფრო აქტიურად ვიყენებთ ყოველდღიურად: სამსახურში, აბაზანაში, სიარულისა და ავტომობილის მართვის დროსაც კი. საჭესთან მობილური ტელეფონით სარგებლობის გამო, პერმანენტულად იზრდება ავტოსაგზაო შემთხვევების რიცხვი. ACA-M – მძღოლთა უსაფრთხოების ასოციაციამ, სააგენტო FCB LISBOA-სთან თანამშრომლობით, წარმოგვიდგინა კრეატიული პოსტერები, სახელწოდებით “Hangman”, ალბათ, გახსოვთ ბავშვობისდროინდელი თამაში “ჩამოხრჩობანა”, სადაც გამოსაცნობ სიტყვაში არასწორად ჩასმული ასო შეიძლება ყოფილიყო საბედისწერო. ეს პოსტერებიც სწორედ ამას გვახსენებენ – საჭესთან სმარტფონით სარგებლობისას, ყოველი ასო შეიძლება იყოს უკანასკნელი.
Advertised brand: ACA-M – Drivers safety association
Advertising Agency: Fcb Lisboa, Lisbon, Portugal
Advert title(s): Every letter could be the last.
Headline and copy text (in English): Don’t text and drive.
Creative Directors: Edson Athayde
Art Director: Eduardo Pastor
Copywriter: Leo Gomez
Illustrator: Marcelo Dalbosco
Account Director: Sónia Gonçalves
Published: 04, 2017
Media: Print, Outdoor