in

მშენებლობაზე, აუცილებელია ჩაფხუტი! – ნახეთ ACAG-ის პოსტერების კონკურსის შედეგები!

ACAG-ის კონკურსი სექტემბერი ქავერი

ACAG-ის პოსტერების კონკურსი დასრულდა, უკვე ცნობილია გამარჯვებულებიც. ბრიფის მიხედვით, მონაწილე სააგენტოებს უნდა შეექმნათ საკომუნიკაციო გზავნილის მატარებელი პოსტერი, რომელიც მიზანმიმართულად მოუწოდებს ხელოსნებს, სამშენებლო ობიექტზე დაიცვან უსაფრთხოების ნორმები და ატარონ ჩაფხუტი.

აღსანიშნავია, რომ საქართველოში, ყოველწლიურად, ათეულობით ხელოსანი ზიანდება სამშენებლო სამუშაოების დროს. ეს, ძირითადად, შრომის უსაფრთხოების ნორმების დაუცველობითაა გამოწვეული. ობიექტებზე დასაქმებული ადამიანები, ხშირად, უგულებელყოფენ უსაფრთხოების წესებს, რაც მათ ჯანმრთელობას, ზოგიერთ შემთხვევაში კი, სიცოცხლეს უქმნის საფრთხეს.

„მშენებლობაზე ჩაფხუტის გამოყენება, მუშაობის პროცესში, ხელოსნების ფიზიკურ უსაფრთხოებას უზრუნველყოფს. სამწუხაროდ, მათ ხშირად ჰგონიათ, რომ თუ ამ ნორმებს არ დაიცავენ, მაინც არაფერი ემუქრებათ… გადარჩებიან… მარცხი სხვას მოუვა და მათ – არა“.

კონკურსის მიზანი სწორედ ასეთი განწყობის შეცვლა და მშენებლობაზე დასაქმებული ადამიანების დარწმუნებაა, აუცილებლად ატარონ ჩაფხუტი, მაქსიმალურად დაიცვან უსაფრთხოების ნორმები და სტანდარტები. 

რაც შეეხება გამარჯვებულ ნამუშევრებს, შედეგები ასე გადანაწილდა: სააგენტო Kraken – I ადგილი, სააგენტო Windfor’s – II ადგილი, სააგენტო watergunz – III ადგილი.

Kraken – I ადგილი
Windfor’s – II ადგილი
watergunz – III ადგილი

ACAG-მა კონკურსი „BK Construction-ის მხარდაჭერით ჩაატარა.

„ჩვენ, BK Construction-ში, ძალიან დიდ ყურადღებას ვუთმობთ შრომის უსაფრთხოების სტანდარტების მიხედვით მუშაობას. ამ კონკურსის დახმარებით, გვინდოდა, კიდევ ერთხელ შეგვეხსენებინა სამშენებლო სექტორში დასაქმებული ადამიანებისთვის და მათ შორის, ჩვენს 15 სამშენებლო ობიექტზე, დასაქმებული 1000-მდე ხელოსნისთვის, რამდენად მნიშვნელოვანია შრომის უსაფრთხოების სტანდარტების დაცვა და მუშაობის პროცესში ჩაფხუტების გამოყენება.
ვფიქრობ, რომ სააგენტოებმა ძალიან სწორად დაინახეს პრობლემის არსი და შეძლეს ერთ-ერთი საუკეთესო ნამუშევრების მომზადება, შრომის უსაფრთხოების თემატიკაზე. ნამუშევრები კარგად არის მორგებული სამიზნე აუდიტორიას და ზუსტად გადმოსცემს პრობლემის არსს. ამიტომ, ვფიქრობ, თითოეულ მათგანს საჭირო ცვლილების შეტანა შეუძლია სამშენებლო სექტორში დასაქმებული ხელოსნების ყოველდღიურ ცხოვრებაში. ეს კი, ყველაზე მნიშვნელოვანია“, – ამბობს თამთა მეძმარიაშვილი, BK Construction-ის მარკეტინგის ხელმძღვანელი. 

კონკურსში 13 სააგენტო მონაწილეობდა. შესაბამისად, გამარჯვებული ნამუშევრების გარდა, შეიქმნა კიდევ 10 პოსტერი. აი, ისინიც:

4MEDIA
FCB Artgroup Tbilisi
inflow
Leavingstone
meta agency
Elliot
BRID
Quick
Redberry
Saatchi & Saatchi Tbilisi

მიმდინარე სეზონზე, ეს ACAG-ის ბოლო კონკურსი გახლდათ. რაც შეეხება ქულებს, რომელიც სააგენტოებმა ამ ნამუშევრებისთვის მიიღეს:

ნახეთ: ნიუ-იორკის ქუჩებში განთავსებული ორიგამის სტილის სკულპტურები