პარფიუმერი ჯერომ დი მარინო ნიშ სუნამოების პროექტს იწყებს, “რომელიც მრავალმხრივ გვაოცებს, გვიყვება ამბავს, აღძრავს სხვა სამყაროების განცდას, აგვაღფრთოვანებს, სტიმულს გვაძლევს… არ გვახსენებს იმ ცნებებს, რომლებსაც ჩვეულებრივი პარფიუმერია ათწლეულების მანძილზე მიმართავდა…”.
ახლა კი Accord Bizarre-ს გვთავაზობს —სუნამოს, რომელიც ინსპირაციას ფრინველების გალიიდან იღებს, ჩიტებს თავისუფლება და გაფრენა სურთ… როგორც მარინო ამბობს, სუნამო ჩვენი საზოგადოებისა და იმ სამყაროს გამოხატულებააა, რომელშიც ვცხოვრობთ, სადაც თითოეული ეპოქის ტრენდი სუნამოებად და ემოციებად გარდაიქმნება. ნიშ პარფიუმერიის მომხმარებლები კი ისინი არიან, ვინც ბრენდის ღირებულებებთან იდენტიფიცირებას ცდილობენ და ექსკლუზიურობა სურთ. შესაბამისად, არც ეს პროდუქტები და არც მისი შეფუთვა იქმნება ბაზრის მოთხოვნის გამო.
ჯერომ დი მარინოს ხედვა კი თეთრ ფლაკონშია მოთავსებული, რომელზეც თავისუფლების მოყვარული ჩიტები დომინირებენ: