17
Sep
2018

როგორი იქნება Ad Black Sea 2018-ის პროგრამა?

17 Sep 2018

Ad Black Sea 2018-მდე სულ რამდენიმე დღე რჩება. ქართული საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალი წელს მეოთხედ, 20-22 სექტემბერს, ტარდება და მას, ტრადიციულად, ბათუმი უმასპინძლებს. წლევანდელი ფესტივალის ძირითადი ლოკაცია Hilton Batumi Hotel იქნება. სამი დღის განმავლობაში, ერთმანეთს შეენაცვლება სასემინარო და გასართობი ღონისძიებები. ფესტივალის დასკვნით ნაწილში გამოვლინდება საუკეთესო კრეატიული ნამუშევრები 10 კატეგორიაში. პროექტის ფარგლებში, მსოფლიოს სხვადასხვა სააგენტოდან მოწვეულები არიან პროფესიონალები, რომლებიც სემინარებს, ვორკშოპებსა და პანელ დისკუსიებს ჩაატარებენ. მათთვის, ვინც ონლაინ რეჟიმში ვერ მოასწრო, ფესტივალზე დასასწრები ბილეთების შეძენა ადგილზე იქნება შესაძლებელი. Ad Black Sea 2018-ს, 20 სექტემბერს, 14:00-ზე, სასტუმრო “ჰილტონის” საკონფერენციო დარბაზში, ფესტივალის დირექტორი, ვატო ქავთარაძე გახსნის. ფესტივალის დეტალური პროგრამა:

 

DAY 1
20
 September, THURSDAY
11:00-18:00 GUESTS REGISTRATION
Hilton Batumi Hotel
12:00-14:00 AD BLACK SEA 2018 CONTEST SCREENING
Hilton Batumi Hotel, Conference room
SEMINARS PROGRAM
Hilton Batumi Hotel, Conference room
14:00-14:10 WELCOME SPEECH FROM ORGANIZER OF AD BLACK SEA
Vato Kavtaradze, Director of the Festival, Board Member of the Association of Communication Agencies of Georgia
14:10-15:00 DYNAMIC CREATIVITY. WORKING TO THE DEADLINE OF NOW
John Pallant, Creative Director, Brouhaha, UK
15:00-15:30 SAVING COSTS AND REPUTATIONS USING PUBLIC RELATIONS
Sue Wolstenholme, Head of Ashley PR, UK
15:30-16:00 YOGA OF CREATIVITY
Andro Dgebuadze, Managing Partner, A-LIVE, Georgia
16:00-16:40 HIGHS & LOWS
Iñaki Martí Mata, Executive Creative Director, Service Plan, Spain
ABS NETWORKING ZONE
11:00-19:00 AD BLACK SEA NETWORKING
ABS Networking Zone, UP2U
17:00-19:00 HAPPY HOUR
17:30-19:00 NETWORKING with Marketer.ge
ABS Networking Zone, UP2U
1/ Panel – The Future of Marketing Communications
2/ Copyright in Creative Industry – Ekaterine Egutia, TBC
EVENING PROGRAM
21:00 AD BLACK SEA OPENING CEREMONY
MOKUMOKU, DJ Kvanchi, Botanico, Batumi
DAY 2
21
 September, FRIDAY
10:00-18:00 GUESTS REGISTRATION
Hilton Batumi Hotel
SEMINARS PROGRAM
Hilton Batumi Hotel, Conference room
10:00-10:30 BRANDS AS FRIENDS: THE FUTURE OF MESSENGERS & BOTS
Maryam Akhunova, Creative Director, Possible Moscow, Russia
10:30-11:00 SLOW CREATIVE
Julian Boulding, President of thenetworkone, UK
11:00-11:30 JOURNEY INTO A CREATIVE PRODUCTION STUDIO
Ed Meijaard, Managing Director & Founding Partner, Ambassadors, Netherlands
11:30-12:00 DON’T HATE THE PLAYER, HATE THE GAME
Maria Milusheva, Creative Director & Partner of Noble Graphics TBWA, Bulgaria
12:00-13:00 BREAK
13:00-14:00 PANEL DISCUSSION. TECH&AD: BIG CHANGES IN THE INDUSTRY
14:00-14:40 ALWAYS BET ON THE UNDERDOG
Romulus Petcan, Group Creative Director, Publicis Romania, Romania
14:40-15:20 THE MENTAL RED BUTTON
Hans-Peter Albrecht, Special Agent of Lürzer’s Archive, Silverback of The Wunderwaffe, Germany
Charlotte Bufler, Special Agent of Lürzer’s Archive, Rocket of The Wunderwaffe, Germany
15:20-16:30 PLAY BY YOUR OWN RULES
Jessica Walsh, Designer and Art Director of Sagmeister & Walsh, USA
WORKSHOP for Marketers 
(Registration is required)
An event limited to 20 persons only. Registration will be announced separately on the 1st day of the festival, 20 Sept
Meeting room, Hilton Batumi Hotel
11:00-13:00 WHEN AND HOW TO USE INFLUENCER MARKETING
Folker Wrage, Founder & Owner, wrage/antwort, Switzerland
Ladi Gabunia, Co-Founder, Influence Georgia, Georgia
ABS NETWORKING ZONE
10:00-19:00 AD BLACK SEA NETWORKING
ABS Networking Zone, UP2U
17:00-19:00 HAPPY HOUR
17:00-18:30 NETWORKING with Marketer.ge
ABS Networking Zone, UP2U
1/ Fear and fun of being creative
2/ What is Brave? – Panel with Georgian speakers – Tinatin Stambolishvili (GPI Holding) and Pavle Gabritchidze (Giovanni Morra)
EVENING PROGRAM
19:00 DINNER FOR JURY MEMBERS
19:00-01:00 FISH PARTY
Hip Hop with Crusher+TM & Mush One
Tamashobana Game Presentation
Kicker Championship by Grant’s

ABS Networking Zone, UP2U
DAY 3
22
 September, SATURDAY
10:00-18:00 GUESTS REGISTRATION
Hilton Batumi
10:00-11:00 EPICA AWARDS ON TOUR, BATUMI SHOWCASE
Showcase of the best TV commercials of the world according to the world industrial press Epica Awards 2017
Conference room, Hilton Batumi Hotel
SEMINARS PROGRAM
Conference room, Hilton Batumi Hotel
11:00-11:40 EXPERIENTIAL MARKETING. TREND OR NECESSITY?
Loucas Gregoras, Co-founder and Creative Managing Director, Partners Y&R, Cyprus
11:40-12:10 THE FUTURE OF BEHAVIOURAL ANALYTICS
David Khosroshvili, CEO, WiFisher, Georgia
12:10-13:00 WHERE THE IDEAS COME FROM? MULTIDISCIPLINARY THEORY
Ivetta Delikatnaya, Partner, Ecomm agency and NGO Change Communication, Ukraine
13:00-14:00 BREAK
14:00-15:00 PANEL DISCUSSION. WHO RUNS THE WORLD? BOLD AND CRAZY CREATIVES
15:00-15:40 RULES OF THE GAME
Luna Maurer, Creative Director, MONIKER, Netherlands
WORKSHOP for Creatives
(Registration is required)
An event limited to 20 persons only. Registration will be announced separately on the 1st day of the festival, 20 Sept
Meeting room, Hilton Batumi Hotel
10:00-13:00 IDEAS ON RECIPE
Hans-Peter Albrecht, Special Agent of Lürzer’s Archive, Silverback of The Wunderwaffe, Germany
Charlotte Bufler, Special Agent of Lürzer’s Archive, Rocket of The Wunderwaffe, Germany
ABS NETWORKING ZONE
10:00-18:00 AD BLACK SEA NETWORKING
ABS Networking Zone, UP2U
17:00-18:00 HAPPY HOUR
16:50-18:30 NETWORKING with Marketer.ge
ABS Networking Zone, UP2U
1/ LUERZER’S ARCHIVE PREVIEW
Hans-Peter Albrecht, Special Agent of Lürzer’s Archive, Silverback of The Wunderwaffe, Germany
Charlotte Bufler, Special Agent of Lürzer’s Archive, Rocket of The Wunderwaffe, Germany
2/ Die Hard: Client VS Agency – Nika Kurdiani, TBC and Vato Kavtaradze, Windfor’s
3/ INSIDE THE JURY ROOM
EVENING PROGRAM
20:00 WELCOME DRINKS 
Batumi Music Center
20:30 AD BLACK SEA AWARDS CEREMONY
Batumi Music Center
23:00 AD BLACK SEA CLOSING PARTY Take it easy – Hawaiian Night by Karva
Kote Japaridze; Digital Groove Affair
Iveria Beach, Batumi

Ad Black Sea-ის მიზანია, ქვეყანაში კრეატიული ინდუსტრიის განვითარება და მისი საერთაშორისო ასპარეზზე წარმოჩენა. პროექტი Check in Georgia-ს ფარგლებში ტარდება, ხოლო მთავარი პარტნიორია თიბისი ბანკი. ასევე, ღონისძიებას მხარს უჭერენ კომპანიები სხვადასხვა ინდუსტრიებიდან. მათ შორის არიან: ნატახტარი, ბორჯომი, საქართველოს რკინიგზა, სარაჯიშვილი, ევექსი, თიბისი დაზღვევა, ალტერსოქსი, გრანტსი, ვაკის სოსისები და სხვები.

ღონისძიების ორგანიზებაში აქტიურად არიან ჩართულები სარეკლამო სააგენტოები: ვინდფორსი, მეტრო ფროდაქშენი, სტუდია More, ლივინგსტონი, ედვერტვაიზი, რედბერი.

ფესტივალის მთავარი მედია პარტნიორა Marketer.ge.

განხილვა