in

ტრადიციული და თანამედროვე ჩინური ახალი წელი – Adidas-ის რეკლამა

ახალი ათწლეულის დაწყებას “ადიდასი” კამპანიით აღნიშნავს. 2020 წლის ჩინურ ახალ წელს ბრენდი Ultra Boost -ის განახლებული
კოლექციით შეხვდა, რომლის დიზაინიც აღმოსავლური კულტურის ელემენტებითაა დატვირთული. თავად ვიდეორგოლიც ჩინური ტრადიციული და თანამედროვე კულტურის ნაზავია – ჩვეული წითელი, ოქროსფერი და შავი ფერების დომინირებით. ნახეთ და შეაფასეთ რეკლამა.

 

ახალი ტიპის ელექტროტრანსპორტი – ეტლისებური S-Pod

მცირე ბიზნესის 5 ტრენდი 2020 წელს