in

Adidas-ის ინოვაციური ბილბორდი ხალხს ცურვისკენ მოუწოდებს

Adidas-ის „თხევადი ბილბორდი“ ორშაბათს კანის ლომების ფესტივალზე ღია პრიზის მფლობელი გახდა. გარე აქტივაციამ, რომელსაც Havas Middle East-მა უმასპინძლა, ბრენდის საცურაო კოსტიუმების ინკლუზიურ კოლექცია წარადგინა. იგი ქალების 32%-ისთვის იყო გამიზნული — ანუ, მათთვის, ვინც თავს არაკომფორტულად გრძნობს საზოგადოებაში ბანაობისას,

ეს არის ბილბორდი, რომელიც გაგაჩერებთ და დაგაფიქრებთ

მიუხედავად იმისა, რომ ის ჩვეულებრივ ბილბორდს ჰგავდა, რეალურად ეს დიდი აუზი იყო, რომელშიც ადამიანებს ჩაყვინთვა შეეძლოთ — ეს კადრები კი პირდაპირ ეთერში გადაიცემოდა. სხვადასხვა წარმომავლობისა და აღნაგობის ქალები დუბაის ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარულ საჯარო პლაჟზე მონაწილეობდნენ ერთგვარ პერფორმანსში. ისინი არც მოდელები და არც სპორტსმენები, არამედ რიგითი ადამიანები, რომლებიც სხვებს შთააგონებდნენ.

რა გავლენა აქვს ლურჯ გამოსხივებას ჩვენს კანზე? — კვლევა

5 პლატფორმა თქვენი კომპანიის დოკუმენტბრუნვის ოპტიმიზაციისთვის