in

აჭარაბეთი ახალი მასშტაბური კამპანიით ბრუნდება

აჭარაბეთი ახალი მასშტაბური კამპანიით ბრუნდება, ნაცნობი გმირები და ახალი თავგადასვლები. ნახეთ პირველი სერია და “ნამდვილი” ელ-კლასიკო.

მარკეტერი კომპანიის სპორტის მარკეტინგის უფროსს – იმედა იმედაშვილს ესაუბრა:

M: რას ეძღნება ახალი კამპანია?

ახალი კამპანია ეძღვნება „უმაღლეს კოეფიციენტებს“. აჭარაბეთმა სპორტ-ბეთინგში რევოლუცია დაიწყო, 1 მარტიდან აჭარაბეთი მომხარებლებს მხოლოდ უმაღლეს კოეფიციენტებს, პოზიციების უდიდეს არჩევანს და სპორტში საუკეთესო გამოცდილებას სთავაზობს.

M: რატომ გადაწყდა არსებული გმირების გამოყენება?

აჭარაბეთს დიდი ხანია არ ქონია ასეთი მასშტაბური სატელევიზიო კომუნიკაცია მომხარებელთან, გადავწყვიტეთ რომ კარგი იქნება გაგვეგრძელებინა იქიდან სადაც გავჩერდით, adjarabet.com ის ბოლო მასშტაბური კომუნიკაცია იყო „მეორე შანსი“ მაშინ როდესაც დავამატეთ მობილური ტოტალიზატორი, გამომდინარე აქედან „უმაღლესი კოეფიციენტების“ კომუნიკაციისთვის ჩვენი გმირების ისტორიების გაგრძელება გადავწყვიტეთ.

M: ვინ იმუშავა პროექტზე?

პროექტი მთლიანად დაიგეგმა Adjarabet.com ის მარკეტინგის გუნდის მიერ და გადაიღო სარეკლამო სააგენტო JWT Metro-მ.

 

პროექტის მენეჯერი: იმედა იმედაშვილი
კრეატივი: აჩი ცენტერაძე
კრეატიული გუნდი: ირაკლი დავარაშვილი, აჩი ცენტერაზე, იმედა იმედაშვილი, ვახო მდივანი, გიორგი გვენეტაძე, სალომე ბარკერი

სარეკლამო სააგენტო –  JWT Metro
რეჟისორი – გიორგი ლიფონავა
ოპერატორი – სანდრო დარახველიძე
დამდგმელი მხატვრები  – სოფო ხარებაშვილი, თამუნა გულიაშვილი
კოსტუმების მხატვარი – თიკა შენგელია
ლოკაციის მენეჯერი – თამარ თვარაძე
კასტინგ მენეჯერი – ეკა მჟავანაძე
პროდუსერები – სანდრო გაბილაია, მაია გურაბანიძე
ექაუნთ მენეჯერი – ანი გვათუა
ფერის კორექცია – UPP

კამპანია „კაცები ზრუნავენ“ გენდერის კვირეულს აღნიშნავს

რას აჩვენებს Rolex–ის მაჯის საათები, მხოლოდ დროს?