in

მზადება დიდი შემოდგომისთვის – „აგროსფეროს“ ახალი ვიდეორგოლი

იყო თანამედროვე ფერმერი ნიშნავს, გიყვარდეს შენი საქმე, სიამოვნებას იღებდე ყოველი დღით, იცოდე როგორ გაუმკლავდე პრობლემებს და არ გაშინებდეს ახალი გამოწვევები. თანამედროვე ფერმერად ქცევას კი, ცვლილებებისთვის ფეხის აწყობა, სიახლეებისა და ინოვაციების მიღება სჭირდება.

აგროსფეროს“ ახალი ვიდეორგოლის პერსონაჟსაც, ანუ თანამედროვე ფერმერს, რომელიც დიდი შემოდგომისთვის აქტიურად ემზადება, გვერდს უმაგრებს ინოვაციური აგროპროდუქცია: ტრაქტორი, რომელსაც წინ ვერაფერი აღუდგება, მეტეოსადგური, რომელიც წინასწარ ამცნობს ყველა საჭირო ინფორმაციას, სათესლე მასალა, სასუქი თუ მცენარეთა დაცვის თანამედროვე საშუალებები. სწორედ ამიტომ მას არაფრის ეშინია.

რისთვის ემზადები? – ეკითხებიან მას. დიდი შემოდგომისთვის, – პასუხობს საგულდაგულოდ აღჭურვილი ფერმერი და ხეხილის ბაღში თამამად მიემართება.

მზადება დიდი შემოდგომისთვის – სწორედ ასე ჰქვია „აგროსფეროს“ ახალ კამპანიას. ვიდეორგოლი კი, რომელზეც კრეატიულმა სააგენტო Redberry-მ იმუშავა, ამ კამპანიის მხოლოდ დასაწყისია.

„თანამედროვე ფერმერობა ყოველდღიური საქმიანობის შემსუბუქებას, გამოწვევების მარტივად და ეფექტიანად გადაჭრას, ჯანსაღი და უხვი მოსავლის მიღებასა და რესურსების დაზოგვას ნიშნავს. ჩვენი ახალი კამპანიის მიზანიც, რომელსაც გაზაფხულზე ვიწყებთ, ფერმერებისთვის ყველა ამ უპირატესობის უკეთ გაცნობაა. სწორედ გაზაფხულზე იწყება მზადება დიდი შემოდგომისთვის“, – ამბობს „აგროსფეროს“ მარკეტინგის განყოფილების ხელმძღვანელი, აკაკი ტოროტაძე.

„აგროსფეროში“ გვპირდებიან, რომ თანამედროვე ფერმერებსა და ფერმერობაზე, მის უპირატესობებზე, ინოვაციურ პროდუქტებსა თუ მიდგომებზე კიდევ უფრო მეტს გავიგებთ, რაც ფერმერებს შემოდგომისთვის მზადების პროცესშიც დაეხმარება.

„აგროსფერო“ თანამედროვე სასოფლო-სამეურნეო პროდუქციისა და აგროტექნიკის უმსხვილესი იმპორტიორია საქართველოში, რომელიც ბაზარზე 18 წელზე მეტია ოპერირებს. ინოვაციურ და პრემიუმ აგროპროდუქციაზე ხელმისაწვდომობის გაზრდასთან ერთად, მისი პროფესიონალთა გუნდი პარტნიორ ფერმერებს უწევს აგრო-კონსულტაციას და ინოვაციურ მიდგომების დანერგვაში ეხმარება.

Client – Agrosphere

Marketing Team – Akaki Torotadze, Victor Lobzhanidze, Giorgi Cheishvili

Marketing & Digital Media Agency – Clipart

Business Development Manager – Tamta Kalandadze

Account Director – Mikheil Diasamidze

Creative Agency – Redberry

Creative Director – Khatia Koplatadze, Tokareshka

Chief Creative Officer – Tokareshka

Art Director – Mari Gvakharia, Nika Minashvili

Senior Copywriter – Khatia Koplatadze

Account Manager – Lizza Ratishvili

Senior Strategist – Ninuna Ungiadze

Strategist – Sally Chkheidze

Creative Team – Anuca Zhorzhikashvili, Salome Vekua, Natalia Koplatadze, Mariam Berodze, Lili Askurava, Keso Oboladze

Digital Marketer – Luka Loladze

Production – Redberry

Director – Giorgi Okmelashvili

DOP –  Vigen Vartanov

Executive Producer – Mariam Khoperia, Zuka Garibashvili

1st AD – Nini Nozadze

Production Designer – Polina Rudchik, Sandro Nadareishvili

Production Designer Assistant – Guram Khutsishvili

Props Master – Zaza Vashakmadze, Nikusha Badashvili

Costume Designer – Natia Intskirveli

Casting Director – Eka Mjavanadze

Location Manager – Arsen Kurdgelashvili

Makeup – Veriko Bedeladze

Sound – Bacho Gvetadze

Focus Puller – Manuchar Elijarashvili

Camera – Tsotne Tsabadze, Ninia tsabadze

Gaffer – Mikheil Saganelidze

Light and Grip – Beka Kharaishvili, Mikheil Gvalia, Beka Dvalishvili, Bidzina Chkhaidze

Dolly – Goga Chanturia, Akaki Kurdadze

Color correction – Vigen Vartanov

Motion Graphics – Rezo Bokeria

Sound Design – Bacho Gvetadze

Cast – Dato Velijanashvili

საქართველოში პირველად, მაღალტექნოლოგიური 3D ფიქსატორი „ნიუ ჰოსპიტალსშია“

აი, როგორია დისლექსიის მქონე ადამიანის თვალით დანახული ტექსტი