in

აგვისტოს საუკეთესო რეკლამები: New Balance, Gatorade და Hershey’s…

BOG
BOG

როგორ აღწევს რეკლამა სამიზნე აუდიტორიასთან რეზონანს? რა ფაქტორები შეიძლება დაეხმაროს რეკლამას მაყურებლის გონებაში ხანგრძლივი შთაბეჭდილების დატოვებაში? System1-მა შეიმუშავა ვარსკვლავის შეფასების სისტემა, რომელიც მონაცემთა ფართო სპექტრს ითვალისწინებს ამ კითხვებზე პასუხის გასაცემად.

მეთოდოლოგია

System1 რეკლამებს იმ მეტრიკით ამოწმებს, რომელიც ბრენდის გრძელვადიან ზრდას და გაყიდვების მოკლევადიან ზრდას პროგნოზირებს. ს მეტრიკა დამოწმებულია IPA-ს დამოუკიდებელი მონაცემთა ბაზის და გაყიდვების რეალური მონაცემების მიხედვით.

ვარსკვლავის რეიტინგი ასახავს ემოციურ პასუხს რეკლამაზე. სისტემაში რეკლამების მხოლოდ 1% არის შეფასებული 5 ვარსკვლავით. ციფრები შეფასებებად რომ ვთარგმნოთ, ასეთ სურათს მივიღებთ: 1-ვარსკვლავიანი რეკლამა არანაირ გავლენას არ იქონიებს ბრენდის ზრდაზე, ხოლო 5-ვარსკვლავიან რეკლამას განსაკუთრებული გავლენა ექნება (ინვესტიციების მიხედვით ბაზრის წილის გაზრდა სამ პუნქტამდე).

5) Corona – Rhymes (3.5 ვარსკვლავი)

Corona არ არის პირველი ბრენდი, რომელიც Snoop Dogg-ს თავის რეკლამებში იყენებს — უბრალოდ, ბრენდი რეპერს განსხვავებული კუთხით წარმოაჩენს. იგი SNL-ის ყოფილ მსახიობ ენდი სამბერგთან დააკავშირეს. ეს არის რეკლამა, რომელშიც იუმორით გაჯერებული სცენებია თავმოყრილი. მარტივად რომ ვთქვათ, Corona-მ კარგად იცის, როგორ გამოიყენოს ცნობილი სახეები ეფექტური სიუჟეტის შესაქმნელად… „აიძულეთ, თავიანთი საჯარო პერსონაჟების უფრო დიდი ვერსიები ითამაშონ და თქვენ მაქსიმუმს მიიღებთ მათთან გატარებული მოკლე დროიდან“. 

4) Amazon – A Girl’s Letter to the Future (3.8 ვარსკვლავი)

Amazon Prime-ის რეკლამა ძლიერ და შთამაგონებელ ემოციურ რკალს აჩვენებს მწუხარებიდან სიამაყემდე და ბედნიერებამდე. ცენტრალურ ვიზუალურ ელემენტს ბეისბოლის მოედანი და ბურთები წარმოადგენს, რომელზეც გოგოების სიტყვები წერია: „ძალიან ძლიერია“. . ერთადერთი საკითხი ბრენდინგთან არის დაკავშირებული: სხვა Prime სერიების 30-წამიანი რეკლამები მთავარი რეკლამის დასრულების შემდეგ გარკვეულწილად ამცირებს ზემოქმედებას და მოსალოდნელზე დაბალ მაჩვენებლებს იძლევა,

3) New Balance — Comfort You Need (4.5 ვარსკვლავი)

დიდ ბრიტანეთში გადაღებული სპორტული ტანსაცმლის რეკლამა, რომელშიც ბრიტანელი ბავშვები თამაშობენ ფეხბურთს, პრემიერ ლიგას უკავშირდება. მართალია, ფეხბურთი არ არის ამერიკელების ეროვნული სპორტი, მაგრამ მათ მოსწონთ თავდაჯერებული, მხიარული რეკლამის ატმოსფერო, მეგობრობისა და გართობის გრძნობა.

2) Gatorade — All For Fun (4.8 ვარსკვლავი)

Gatorade-ს 4.8-ვარსკვლავიანი რეკლამა ორ წარმატებულ სარეკლამო სტილს აერთიანებს. აქ ძველი სპორტსმენები ახალ ვარსკვლავებთან ერთად არიან თავმოყრილნი — ეს მაყურებელს ახალგაზრდობის ნოსტალგიურ ხედვასა და ინსპირაციულ სპორტულ მომენტებს სთავაზობს. ორივე თემა მომგებიანი კომბინაციაა Gatorade-სთვის, როგორც Fuel the Future პლატფორმის ნაწილისთვის.

კავშირი წარსულსა და აწმყოს შორის არის მუსიკა და აჰმედის 90-იანი წლების ჰიტი “Back in the Day”.

1) Hershey’s — Sign Language (5.5 ვარსკვლავი)

ეს არის პოპულარული ბრენდისა და ყოვლისმომცველი, მოძრავი ამბის მომგებიანი კომბინაცია. ვიდეორგოლი ბავშვის ისტორიაზე მოგვითხრობს, რომელმაც ჟესტების ენა ისწავლა, რათა თავის სმენადაქვეითებულ თანაკლასელთან კომუნიკაცია შესძლებოდა.

ჟესტების ენა განსხვავებული ნიშანია, რომლის მეშვეობითაც ინკლუზიურ ადამიანებს უჭერენ მხარს და შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირებს საზღვრების არარსებობაში არწმუნებენ. Hershey’s-ის ვარიაციის თემატიკის პერფორმანსი უმაღლესი დონისაა, სიუჟეტი ძალიან მოკლე დროშია გადმოცემული და რამდენიმე ხუმრობის ჩართვასაც ახერხებს.

როგორია ონლაინ ვიდეო რეკლამის სტატისტიკა და ტრენდები

3D დრაკონი მანჰეტენზე ცეცხლს აფრქვევს