in

ქართული ლუდი „აია“ დაბრუნდა – ვიდეორგოლი „ვიცი მოგენატრა“

წინასწარ არასდროს იცი, რა მოგენატრება. ამაში კარანტინის პერიოდმა ბევრი ჩვენგანი კიდევ უფრო დაგვარწმუნა. სოციალური დისტანცირების პერიოდში, მოგვენატრა ყოველდღიურ რუტინად ქცეული ქცევები, ვალდებულებები, თუ უსიამოვნო სიტუაციებიც კი და რა თქმა უნდა, მეგობრებთან ერთად ლუდის დალევაც. ქართულმა ლუდმა „აიამ“ ბაზარზე დაბრუნება ქვეყანაში საგანგებო მდგომარეობის მოხსნას დაუკავშირა და ვიდეორგოლით „ვიცი, მოგენატრა“ სიტუაციებისა და ლუდის მონატრებას შორის პარალელის გავლება სცადა.

BOG

[fbvideo link=”https://www.facebook.com/AIABrewery/videos/548473979168859/?v=548473979168859″ width=”720″ height=”405″ onlyvideo=”1″]

 

Credits:
Agency: HOLMES&WATSON
Client: აია • AIA
Creative Director: Nikusha Antadze
Art Director: Niko Lozi
Senior Copywriters: Giorgi Quca Rukhadze; Misha Bakhsoliani
Copywriter: David Kiladze
Senior Account Manager: Acchi Amaglobeli
Graphic Designer: Niko Lozi

Director: Nikusha (Kukusha) Motsonelidze
DoP: Sandro Darakhvelidze
Focus Puller: Manuchar Elijarashvili
Gaffer: Giorgi Gogitashvili
First AD: Ninia Sherpa
Set Design: Dato Chkoidze
Set Design Asistants: Zaza Gogorishvili; Natia Gurabanidze
Set Decoration: “Kino Fabrika” – Jimsher Berdzenishvili; Gia Aprasidze; Dito Jimsheleishvili
Costume Design: Ika Bobokhidze
Costume Assistant: Elene Zvanbaia
Casting Manager: Nini Tsikhelashvil
Make-up: Nino Bedeladze
Executive Producer: Dimitri Sharashidze
Line Producers: Irinka Khvedelidze; Tamuna Shubitidze
Production Manager: Vano Beruashvili
Location Manager: Luka Berozashvili
VFX: David Chabashvili
Music & Sound Design: Nikusha (Kukusha) Motsonelidze
Color Correction: Nikusha (Kukusha) Motsonelidze

“იცხოვრე სიყვარულისთვის” – Balenciaga-ს კამპანია

Dad On – Dove-ის კამპანია მამების დღისთვის და ფონდი რასიზმისა და ძალადობის მსხვერპლი ოჯახებისთვის