დამოუკიდებელ კომერციულ მწარმოებელთა ასოციაციამ (AICP) სახალისო ვიდეორგოლი გადაიღო, სახელწოდებით Museum-Worthy. სარეკლამო სააგენტო BBDO-ს მიერ შემუშავებული კონცეფცია ვინსენტ ვან გოგისა და ფრიდა კალოს თვალით გვამოგზაურებს სტერეოტიპულ სამყაროში… ლეგენდარული მხატვრები საკუთარი ხედვით ებრძვიან უაზრო, სულის გამანადგურებელ მოთხოვნებს.
მაგალითად, ვან გოგს სთხოვენ, „ვარსკვლავებიანი ღამის“ კომპოზიციაში ღამის ნაცვლად მზიანი დღე იყოს — თუმცა სახელწოდება მოსწონთ და მისი შეცვლა არ უნდათ… ხოლო ფრიდა კალოს ავტოპორტრეტის ფერთა პალიტრაზე უწევს კრიტიკის მოსმენა. ამასთან, მაიმუნის ლეკვებით ჩანაცვლებისკენ უბიძგებენ!