in

Air Bnb-ს რებრენდინგი

ტურისტების და მოგზაურების საუკეთესო ბუქინგ საიტმა Air Bnb-მ რებრენდინგი ჩაატარა. დიზაინერებმა Air Bnb-ს ვიზუალი, აიტენტიკა, მობილური აპლიკაცია და ბრენდირებული პროდუქტების დიზაინი მთლიანად განაახლეს. ბრენდის ცვლილებები აუდიტორიის მატებასთან დაკავშირებით განხორციელდა.

კომპანიის სიმბოლოდ სიტყვა Belo იქცა. Belo აბრივიატურაა სიტყვის belonging, რომელშიც თემატურად ადამიანები, ადგილები, სიყვარული და Air Bnb გააერთიანეს.

საიტის მომხმარებლები ერთ დიდი გუნდად იქცნენ, რომლებსაც ტურიზმი და კომფორტის სიყვარული აერთიანებს. სიახლეებთან ერთად კომპანია ცდილობს კიდევ ერთხელ ხაზი გაუსვას იმას, რომ Air Bnb-ს მომხმარებლებისთვის კარი მუდამ ღიაა და კარების მიღმა ყოველთვის საინტერესო და განსაკუთრებული გარემო შეხვდებათ.

კომპანიის მიმართულება შეუცვლელი დარჩა, ისინი ძირითად ყურადღებას ისევ  lifestyle-ზე გაამახვილებენ და არა ტექნოლოგიურ სიახლეებზე.

რებრენდინგი DesignStudio-ს ეკუთვნის

bnb_billboard_011-2000x1125 bnb_flyposts_02-2000x1125 bnb_keys_01-672x378 bnb_magazine_03-672x378 bnb_object_01-2000x1125 bnb_object_02-672x378 bnb_poster_01-672x378 bnb_totebag_01-672x378 bnb_tshirt_01-672x378 BNB_Typography_slide_2560_final Brand_Case_Study3 Brand_Case_Study251-672x378 Create

პერის ჰილტონი Texas BBQ-ის რეკლამაში

“Diet Coke”-ის გამხდარი ავტომატი