ტურისტების და მოგზაურების საუკეთესო ბუქინგ საიტმა Air Bnb-მ რებრენდინგი ჩაატარა. დიზაინერებმა Air Bnb-ს ვიზუალი, აიტენტიკა, მობილური აპლიკაცია და ბრენდირებული პროდუქტების დიზაინი მთლიანად განაახლეს. ბრენდის ცვლილებები აუდიტორიის მატებასთან დაკავშირებით განხორციელდა.
კომპანიის სიმბოლოდ სიტყვა Belo იქცა. Belo აბრივიატურაა სიტყვის belonging, რომელშიც თემატურად ადამიანები, ადგილები, სიყვარული და Air Bnb გააერთიანეს.
საიტის მომხმარებლები ერთ დიდი გუნდად იქცნენ, რომლებსაც ტურიზმი და კომფორტის სიყვარული აერთიანებს. სიახლეებთან ერთად კომპანია ცდილობს კიდევ ერთხელ ხაზი გაუსვას იმას, რომ Air Bnb-ს მომხმარებლებისთვის კარი მუდამ ღიაა და კარების მიღმა ყოველთვის საინტერესო და განსაკუთრებული გარემო შეხვდებათ.
კომპანიის მიმართულება შეუცვლელი დარჩა, ისინი ძირითად ყურადღებას ისევ lifestyle-ზე გაამახვილებენ და არა ტექნოლოგიურ სიახლეებზე.
რებრენდინგი DesignStudio-ს ეკუთვნის