ALMAPBBDO -მ Volkswagen-ის რეკლამაში YouTube პრევიუს გამოიყენა. მიზეზი არ ყოფილა იმის დამტკიცება, რომ მათი სარეკლამო სააგენტო რაიმე კრეატიულის გამოგონებას ცდილობს და Youtube-ს ხარჯზე რეკლამირების ახალ ხერხს ეძებს.
ინტერნეტ მომხმარებლისთვის Youtube-პრევიუს იგივე დატვირთვა აქვს, რაც მანქანაში Side Assist-ს, რომელიც გვეხმარება იმ წერტილების დანახვაში, რასაც საჭესთან ჯდომის დროს ვერ ვხედავთ.
ნახეთ რეკლამა, სადაც ძალიან სწორად არის შერჩეული მაგალითი და ყველასთვის გასაგებ ენაზეა გადმოცემული Side Assist-ს ფუნქცია.