in

რა ხდება, როცა მუდამ უკმაყოფილო დეივი ამბობს: “ჰმ! არ არის ცუდი”

მაღაზიათა ქსელი ALDI, რომელსაც მთელი მსოფლიოს მასშტაბით 10,000-მდე ობიექტი აქვს, ცდილობს განსაკუთრებით მოეყპროს თავის მომხმარებელს და მათი ინტერესები გაითვალისწინოს. კომპანიამ ამ დამოკიდებულებისა და თავისი მომსახურებების რეკლამირებისთვის, სააგენტო BMF-თან ერთად, სარეკლამო ვიდეორგოლი შექმნა. რგოლის მთავარი გმირი დეივია, რომელსაც არასდროს არაფერი მოსწონს და ამის შესახებ ყველამ კარგად იცის. თუმცა, ერთ მშვენიერ დღესაც დეივისგან გარშემომყოფები იმ სიტყვებს გაიგონებენ, რასაც ნამდვილად არავინ ელოდა. მუდამ უკმაყოფილო დეივიზე, როგორც იქნა, ALDI-ს ღვეზელმა მოახდინა შთაბეჭდილება და მისგან კომპლიმენტიც კი დაიმსახურა.

 

6 რამ, რაც კომპანიებმა და მარკეტერებმა უნდა იცოდნენ ქართველი ზეტ თაობის შესახებ

#პირველინამუშევარი – გრაფიკული დიზაინერი მუსია ქებურია