in

როგორია მწვრთნელისა და სპორტსმენის ურთიერთობა? — Allianz-ის რეკლამა

პარიზის 2024 წლის ოლიმპიურ და პარაოლიმპიურ თამაშებამდე Allianz France-მა სარეკლამო კამპანია წამოიწყო, რომელიც სპორტსმენსა და მწვრთნელს შორის ნდობაზე დაფუძნებულ ურთიერთობას ასახავს. Everyone Needs Somebody to Lean On სხვადასხვა სპორტით დაკავებული ადამიანების ყოველდღიურ ცხოვრებაზე გვიყვება, გაღვიძებიდან ვარჯიშებამდე, თანაც, დოკუმენტური ფილმის სტილში.

BOG

მე მიმიზიდა Allianz-ის პროექტმა Ogilvy-ის კრეატორების ლინეა კავსიოსა და ჯონათან ბოდით-ბოთელის მიერ წარმოჩენილი უნიკალური პერსპექტივით, ნათელი მოეფინათ ოლიმპიელების ჩრდილქვეშ მყოფი მწვრთნელებისთვის, ინდივიდებისთვის, რომლებიც უამრავ დროსა და შრომას ანდომებენ სპორტსმენის საუკეთესოდ მომზადებას. მაყურებლებს საშუალება მივეცით, დაენახათ ეს ურთიერთობები. ამაყი ვარ იმით, რაც შევქმენით, — აცხადებს სტიუარტ მაკინტაირი, რეჟისორი. 

 Allianz-ის ახალ რეკლამაზე სააგენტო Ogilvy Paris-მა იმუშავა.

Spotlight Tech-ს ვერცხლის სპონსორობას Bolt გაუწევს

ChatGPT-ის ინკოგნიტო რეჟიმი ემატება — რას მოიცავს სიახლე?