in

მზად ხარ შეიყვარო ახალი ტექნიკა? – რას გულისხმობს ალტას ახალი კამპანია

ოდესმე გიფიქრიათ, რომ როგორც ადამიანებს გვიყვარდება ერთმანეთი, იმავენაირად შეიძლება შევიყვაროთ ახალი ტექნიკაც, რომელიც ადამიანებივით ჩვენი ცხოვრების თანამგზავრია – მასთან ერთად ვცხოვრობთ, მივდივართ სამოგზაუროდ, სამსახურში, გასართობად, ეს ნივთები ყველგან ჩვენთან არიან, გვეიმედებიან და მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ ჩვენს ცხოვრებაში. 

სიყვარულის სეზონი კარს მოგვადგა და „ალტამ” მას ახალი საკომუნიკაციო კამპანია მიუძღვნა – „მზად ხარ შეიყვარო ახალი ტექნიკა?”. ჩვენს სასიყვარულო ურთიერთობებში ტექნიკა ხშირად გამოხატვის ფორმაა და მას ხშირად ვჩუქნით საყვარელ ადამიანებს, რათა გავახაროთ. მეორე მხრივ კი, ბრენდმა თავად ტექნიკასთან ჩვენი დამოკიდებულება წამოსწია წინ და ის ადამიანურ ურთიერთობებს შეადარა. ყველა ჩვენგანს აქვს საყვარელი ტელეფონი, ლეპტოპი, ყურსასმენი, აიპადი, ტელევიზორი და სხვა ნივთი, რომელსაც ყოველდღიურობაში იყენებს და მასთან თანაცხოვრობს, მის გარეშე არ შეუძლია. ეს გრძნობები „ალტამ” ახალ ვიდეორგოლში გამოხატა.

წინ გაზაფხულის მოლოდინია, მასთან დაკავშირებული ფერადი დღესასწაულები, როცა საჩურების ჩუქება და თბილი ემოციების გაზიარება ყველაზე აქტუალური ხდება. „ალტა” ამისთვისაც განსაკუთრებულად ემზადება და ნებისმიერი გემოვნების ადამიანისთვის აქვს შეთავაზებები, რომლებიც ფასდაკლებებსა და საჩუქრებს მოიცავს. მიმდინარე აქციის ფარგლებში შეგიძლიათ საყოფაცხოვრებო ტექნიკა თუ ელექტრონიკა სოლიდური ფასდაკლებით შეიძინოთ ან შენაძენთან ერთად საჩუქარიც მიიღოთ. მაგალითად, მობილური ტელეფონის შეძენისას ყურსასმენი, სარეცხი მანქანის შეძენისას სასაჩუქრე ბარათი და სხვა. შესაბამისად, სწორედ ახლა კარგი დროა საიმისოდ, რომ ახალი ტექნიკა აღმოაჩინოთ, შეიყვაროთ და სხვებსაც შეაყვაროთ.

[R]

რომელია საათების უძველესი ბრენდი მსოფლიოში?

Toblerone-მა შოკოლადის სააღდგომო სერია გამოუშვა