in

“სიკეთის სახელით” – მობილური ოპერატორის ემოციური რეკლამა

ჯოჯოხეთურ ომშიც არის ადამიანური სითბოს და სიკეთის დრო. ამ დროს თანაგრძნობა ყველაზე ძვირფასი ხდება.

ადამიანის დახმარება სიტყვების და ზედმეტი ლაპარაკის გარეშეც შეიძლება, რა დროსაც ადამიანი რწმუნდება იმაში, რომ სიკეთე მართლაც არსებობს. სწორედ ამ ღირებულებებზე აგებული რეკლამა მობილურმა ოპერატორმა, “TrueMove”-მა წარმოადგინა.

რეკლამის სიუჟეტი რეალური ისტორიაა, რომელიც მეორე მსოფლიო ომის დროს მოხდა. ბრენდის კონცეფციაში ალტრუიზმი დევს, სარეკლამო რგოლიც კონცეფციას პასუხობს და როგორც ყოველთვის ტაილანდური რეკლამები განსაკუთრებული ემოციით გამოირჩევა.

ინოვაციური რეკლამა “Volkswagen”-ისგან

“ქალი VS ავტომობილი”-ს სტერეოტიპის დანგრევას აუდი ცდილობს