in

Amazon-მა ქალი ფეხბურთელების წამახალისებელი კამპანია შექმნა

BOG
BOG

Amazon-ის ახალი კამპანია ფეხბურთელების ვნებასა და გამძლეობაზე მოგვითხრობს, სადაც ქალი სპორტსმენები თავდაჯერებულობას თუ მიზანსწრაფულობას იდეალურად ავლენენ. აქ ვხედავთ ენერგიულობას, მაქსიმალურ მონდომებას, აღშფოთებასა და საბოლოო ზეიმს… მოედნიდან გასახდელ დარბაზამდე მოთამაშეები ყველაფრის ცენტრში იმყოფებიან — ფიზიკური შესაძლებლობები კი ემოციურ მდგომარეობასთანაა სინთეზში.

„ევროპის მასშტაბით ქალი სპორტსმენების მხარდაჭერის უზარმაზარი ზრდის მომსწრენი გავხდით — რეკორდული ხალხმრავლობით დაწყებული, სარეკლამო ნიშის გაფართოებით დასრულებული. ფეხბურთის ირგვლივ აღფრთოვანებაც იგრძნობა, რაც გოგონებს თავდაჯერებულობის უკეთ აღქმაშიც ეხმარება. კამპანიის მიზანი კი იმის ხაზგასმაცაა, რომ სწორად შერჩეული ნივთები აუცილებელია თამაშის გასაძლიერებლად“, — აღნიშნავს ჯო შუსმიტი, Amazon-ის ვიცე-პრეზიდენტი და გლობალური კრეატიული ხელმძღვანელი.

გენერირებულია AI-ს მიერ: „ნოვას” ვიდეორგოლი სახურავების ევოლუციაზე გვიყვება

5 ნაბიჯი საქართველოს ბანკისა და MASE-ს ნიკა გუჯეჯიანის სახელობის სტიპენდიის მოსაპოვებლად