in

„საგზაო მოძრაობა არის საზოგადოების სარკე“ — ანდრო დგებუაძე „თეგეტა ჰოლდინგის“ ახალ კამპანიას შეუერთდა

საქართველოში მძღოლებისა თუ ქვეითების გარკვეულ ნაწილს მრავალი მანკიერი ჩვევა ახასიათებს და წესების დარღვევა მათთვის ჩვეული მოვლენაა. „იზრუნე საგზაო მოძრაობის კულტურაზე“ – „თეგეტა ჰოლდინგის“ ახალი კამპანია ადამიანების ქცევის ცვლილებას ემსახურება და მთავარი აქცენტები საზოგადოებისთვის ყველაზე მტკივნეულ და რეალურ პრობლემებზე გაკეთდა.

კამპანიას ანდრო დგებუაძე შეუერთდა, რომელიც საგზაო მოძრაობის კულტურის შესახებ საუბრობს.

[პარტნიორის კონტენტი]

როგორ შეუძლიათ ბრენდებს BeReal-ის სწორად გამოყენება?

მეცნიერებმა ყველაზე ძველი ბნელი მატერია აღმოაჩინეს