in

დილერობის ტკივილი! – მანქანის მყიდველის შეუბრალებელი დაკითხვა

Vroom-ის კამპანია მანქანის უმტკივნეულოდ შესაძენად.

სააგენტო Anomaly-მ გაგვიზიარა Vroom-ის 2021 წლის სუპერ თასის რეკლამა სახელწოდებით: „დილერობის ტკივილი“, რომლის დასაძლევადაც გვთავაზობს ავტომობილის Vroom- ზე უმტკივნეულოდ შეძენას.

ნახეთ ნამუშევარი:

შეიტანე წვლილი ინკლუზიური საზოგადოების შენებაში, ჩაერთე კამპანიაში „#მეშემიძლია“

ციფრულ ეკონომიკაში, პროგრამული უზრუნველყოფა თქვენი კონკურენტული უპირატესობაა