თუნდაც იმიტომ, რომ ხელოვნური ინტელექტი არსებობს, რომელიც ნაცნობი პრობლემების მარტივად გადაჭრას გვთავაზობს. ყოველი შემთხვევისთვის Anthropic ასე ფიქრობს… ამიტომაც Keep Thinking-ის ბრენდის პლატფორმას გვაცნობს და Claude-ის მოდელს პრობლემების მომგვარებელი პირების AI არჩევნად წარმოგვიდგენს. მულტიმილიონიანი ინვესტიციით კი კომპანიის პირველი ნაბიჯი აღინიშნება ფასიანი რეკლამების ინდუსტრიაში…

კამპანიის ფარგლებში 90-წამიან ფილმს გვაცნობენ, სპეციალისტებით, რომლებიც პრობლემებს უმკლავდებიან, იქნება ეს კოდირება თუ ველოსიპედის შეკეთება — „ფილმი იაზრებს ჩვენს პრობლემებით სავსე აწმყოს, მაგრამ ამასთან, AI-ს გამოსავლად წარმოგვიდგენს და არა, კიდევ ერთ საფრთხედ. ეს სიმართლეცაა: სამყარო პრობლემებითაა სავსე, მაგრამ ახლა ამისთვის საუკეთესო დროა“.
კამპანიაზე სარეკლამო სააგენტო Mother-მა იმუშავა.












