in

„პრობლემებისთვის საუკეთესო დროა“ — Anthropic Claude-ის პირველი რეკლამა

თუნდაც იმიტომ, რომ ხელოვნური ინტელექტი არსებობს, რომელიც ნაცნობი პრობლემების მარტივად გადაჭრას გვთავაზობს. ყოველი შემთხვევისთვის Anthropic ასე ფიქრობს… ამიტომაც Keep Thinking-ის ბრენდის პლატფორმას გვაცნობს და Claude-ის მოდელს პრობლემების მომგვარებელი პირების AI არჩევნად წარმოგვიდგენს. მულტიმილიონიანი ინვესტიციით კი კომპანიის პირველი ნაბიჯი აღინიშნება ფასიანი რეკლამების ინდუსტრიაში… 

BOG

კამპანიის ფარგლებში 90-წამიან ფილმს გვაცნობენ, სპეციალისტებით, რომლებიც პრობლემებს უმკლავდებიან, იქნება ეს კოდირება თუ ველოსიპედის შეკეთება — ფილმი იაზრებს ჩვენს პრობლემებით სავსე აწმყოს, მაგრამ ამასთან, AI-ს გამოსავლად წარმოგვიდგენს და არა, კიდევ ერთ საფრთხედ. ეს სიმართლეცაა: სამყარო პრობლემებითაა სავსე, მაგრამ ახლა ამისთვის საუკეთესო დროა.

კამპანიაზე სარეკლამო სააგენტო Mother-მა იმუშავა. 

როგორ გამოიყენეს ღეროვანი უჯრედები ინსულტისგან დაზიანებული უბნების რეგენერაციისთვის

თიბისი ბიზნესის პანელური დისკუსიების სერია – „ხუთშაბათის შეხვედრები“ გრძელდება