in

რატომ არის Apple-ის რეკლამებში ყოველთვის 9:41 საათი?

ოდესმე შეგიმჩნევიათ, რომ Apple-ის რეკლამებსა თუ სხვა მარკეტინგულ მასალებში მოწყობილობების ვიზუალზე საათის მაჩვენებელი მუდამ ერთ დროს აჩვენებს: 9:41. ცხადია, ეს შემთხვევითობა არაა და მიზანმიმართულ გადაწყვეტას წარმოადგენს…

9:41-ის ტრადიცია ჯერ კიდევ სტივ ჯობსის ეპოქაში დაიწყო, როდესაც ბრენდი პირველ ნაბიჯებს დგამდა სმარტფონების მიმართულებით. ეფლის თანადამფუძნებელს სურდა, პრეზენტაციის დაწყებიდან დაახლოებით 40 წუთის შემდეგ გამოევლინა მთავარი ვარსკვლავი — iPhone. ვინაიდან პრეზენტაცია დილის 9 საათზე იწყებოდა, აუდიტორიის წევრების საათების რეალურ და პროდუქტის ვიზუალზე ნაჩვენებ საათს შორის მსგავსება დამატებითი ხიბლი უნდა ყოფილიყო… თავდაპირველად ივარაუდეს, რომ ეს დრო 9:42 უნდა ყოფილიყო, თუმცა რეპეტიციის დროს ერთ წუთზე ადრე მოუწიათ აიფონის წარდგენა.

მსგავსი გათვლების მიუხედავად, Apple-მა იცოდა, რომ ყოველთვის ზუსტად ვერ დაემთხვეოდა რეალურ დროს… ამიტომაც თანმიმდევრულობის შესანარჩუნებლად, პროდუქტებზე „გაყინეს“ ეს კონკრეტული საათი. ეს ერთი შეხედვით უმნიშვნელო დეტალი გრძელვადიან მემკვიდრეობად იქცა, რომელიც ბრენდის თითქმის ყველა მარკეტინგულ მასალაშია გამოყენებული.

მაკდონალდსმა Happy Meal-ის ყუთებიდან ღიმილი გააქრო

ნახეთ: ხელოვნების ნიმუშებად ქცეული გატეხილი თეფშები